-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
-for-mail
From: "Przembo" <x...@x...xx>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Ustawienie świateł
Date: Tue, 9 Nov 2010 09:33:18 +0100
Organization: http://onet.pl
Lines: 29
Message-ID: <ibb0v1$vc1$1@news.onet.pl>
References: <ibav5h$pv9$1@news.onet.pl> <ibavbj$qeo$1@news.onet.pl>
<ibavt0$s35$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: chello089076241185.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1289291553 32129 89.76.241.185 (9 Nov 2010 08:32:33 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 9 Nov 2010 08:32:33 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
X-Antivirus: avast! (VPS 101108-1, 2010-11-08), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2324376
[ ukryj nagłówki ]*Agent* w wiadomości news:ibavt0$s35$1@news.onet.pl napisał(a):
> Użytkownik "Przembo" <x...@x...xx> napisał w wiadomości
> news:ibavbj$qeo$1@news.onet.pl...
>> *Agent* w wiadomości news:ibav5h$pv9$1@news.onet.pl napisał(a):
>>> Witam,
>>> Jaka powinna być granica światło-cień? Bo ja mam schematycznie tak
>>> LEWY oś PRAWY
>>> ] --------------
>>> ------ ]------/
>>> ----------/
>> Po ustawieniu świateł Twój rysunek powinien wyglądać tak:
>> LEWY oś PRAWY
>> ]
>> ------ ] --------------
>> ----------/ ]------/
> Dzięki, myślałem że prawy ma oświetlać bardziej pobocze a przy tym linie
> w pobliżu osi od prawego i lewego się nakładać. Niky mi dotychczas nie
> mrugał że go oślepiam i myślałem że jest ok.
Dzięki asymetrii lampy oświetlane jest bardziej pobocze, zważ że nawet lewy
reflektor świeci w kierunku pobocza. A co do soczewek to miałem w
reflektorach soczewkowych wsadzone chińskie ksenony (jakieś 8000K minimum)
Jakiś czas jeżdziłem takim zestawem, tylko obniżyłem lewy w miare możliwości
(urawne mocowanie, świecił wyżej) i też nikt mi nie mrugał, a do poprawności
i zgodności z przepisami było daleko. Na szczęscie to był jedyny tuning w
tym aucie, łatwo się to dało odkręcić :)
Pozdr
Następne wpisy z tego wątku
- 09.11.10 09:37 Arek (G)
- 09.11.10 10:09 Ryszard G.
- 09.11.10 10:10 Adam Adamaszek
- 09.11.10 10:25 Przembo
- 09.11.10 12:43 Agent
- 09.11.10 13:09 Przembo
- 09.11.10 14:38 Adam Adamaszek
- 09.11.10 14:44 Przembo
- 09.11.10 15:55 Jakub Witkowski
- 09.11.10 16:12 J.F.
- 09.11.10 17:58 J.F.
- 10.11.10 07:03 Agent
Najnowsze wątki z tej grupy
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=