  • Data: 2019-12-14 13:47:28
    Temat: Re: Urządzenia wielofunkcyjne
    Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14.12.2019 o 10:41, miab pisze:

    > W przypadku wspomnianego przez Ciebie Cannona MP140 to powinien być
    > pojemnik z głowicą(na spodzie) i stykami przyłączeniowymi(z tyłu). A
    > właściwie dwa czarny i trójkolorowy.
    > Obecność wymiennej głowicy utrudnia a więc "podraża" wykonanie
    > podróbki zamiennika.
    >
    > miab

    Tak, i w Lexmarku mam prawie identycznie. Z innymi typami zasilania
    tuszem nie miałem okazji się zaznajomić.

    Ostatnio dałem w specjalistycznym serwisie do napełnienia zużyte
    "głowice", pracownik poinformował mnie że na początku będzie źle
    wskazywany poziom atramentu, po kilku uruchomieniach wszystko powinno
    być ok. Komunikat o kończącym się atramencie nigdy nie zniknął. Jak na
    to patrzeć - samo uzupełnienie zasobników potencjalnie nie oryginalnym
    atramentem  generuje taki komunikat czy oszust po prostu za mało go dolał?