  • Data: 2019-12-15 18:57:06
    Temat: Re: Urządzenia wielofunkcyjne
    Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

    > "Trybun" 5df4a2af$0$536$6...@n...neostrada.pl

    > Ta, którą mam, czy ta za 349 pln?
    > Mam Canona qpionego w Auchan, którego numeru nie pamiętam.
    > (na grupach zapewne można znaleźć numerki, które zapisałem)
    >
    > Tej za 349 nie widzę teraz, ale to też Canon, tyle, że z CISS.

    Ta która Ty masz. 349 zł to dla mnie jak za drukarkę za dużo musiałaby
    mieć sporo zalet względem tańszej konkurencji.

    > Zwykle drukuję, gdy chcę drukować. ;) Ponadto czasami tylko skanuję.
    > W niecałe 2 lata wydrukowałem około 3 czy 4 ryz papieru. Bywa, że
    > drukarka jest używana codziennie a bywa, że nie jest używana przez
    > miesiąc, lub dłużej...
    >
    > Niemal nie drukuję w kolorze. Zużyłem czarny atrament startowy
    > i jedną dolewkę -- chyba 75 ml; mam w zapasie dwie kolejne
    > dolewki -- chyba razem 300 ml...
    >
    > Urządzenie waży 3.4 kg, więc łatwo je wyjąć z szafki i tam włożyć,
    > co czynię... Dodatkowo wkładam to urządzenie do plastykowego worka,
> [...]

    Czyli masz jakieś małe biuro. Moje zapotrzebowanie to jakieś 50-100
    kartek na 10lat. Fotograficznego jeszcze mniej. U mnie jest pod
    biurkiem, podłączona pod kompa ale wyłączona,  tak że gdyby nawet miała
    funkcję samoczyszczenia głowic to i tak to na nic przy moim sposobie
    użytkowania.

> [...]
    > buteleczki tak, by nie zasysać do strzykawki powietrza, ale i to
    > opanowałem. ;)
    > Zasysanie powietrza to tracenie miejsca -- po co dolewać 2 ml czy 3 ml
    > zamiast
    > bezpiecznych i rozsądnych 5 ml?... Lub po co kilkakrotnie kłuć itd...
    > Pielęgniarska sztuczka z odpowietrzaniem odpada z przyczyn chyba
    > oczywistych...
    >

    > O brudzeniu rąk czy czegokolwiek (poza strzykawką i igłą oraz miejscem
    > mycia
    > tychże -- kompletne mycie trwa niespełna minutę) mowy nie ma... Po umyciu

    Może i racja, jednak co myśleć o parkowaniu dysz w przypadku mojej
    drukarki - oryginalny atrament to i rok nieużywania niestraszny,
    zamiennik nie wytrzymuje miesiąca bez ruchu..

    Co konkretnie robisz z tą strzykawką? Przebijasz ten pojemnik na
    atrament  w jakimś konkretnym miejscu?

    > -=-
    >
    > Odczuwam boleśnie brak WiFi!!!
    >
    > Napoleon oferował podobną drukarkę z WiFi za niespełna stówkę.
    > Ktoś teraz taką (z WiFi) oferuje w necie za niespełna 9 dych
    > pln -- ale bez atramentów...
    >
    > -=-
    >
    > Na razie nie myślę o nowym kartridżu... ;)

    Rozglądałem się trochę po cenach, i z tego co widzę to wifi nie podraża
    drukarki znacząco.