  • Data: 2012-01-29 18:18:31
    Temat: Re: Upgrade procka
    Od: "qwerty" <q...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Ricardo" napisał w wiadomości grup
    g2000vbc.googlegroups.com...
    > Bawie sie
    > czasem softwarem szachowym (analiza pozycji bywa dosc zasobozerna), a

    Obsługuje wielowątkowość?

    > ponadto chcialbym poeksperymentowac z maszynami wirtualnymi, budowa
    > wirtualnych sieci, itp.

    Do wirtualnych maszyn wystarczy mieć sprzętową wirtualizację. Inaczej to jest
    mordęga.

    > Jaki procek moglibyscie mi polecic i za jaka cene mniej wiecej. Dawno
    > nie interesowalem sie tematem ale slyszalem, ze "pod strzechy"
    > zawitaly juz proce 8-rdzeniowe.

    Są, ale osobiście na razie mi wystarcza 4 rdzeniowy, 8 wątkowy. Chodź czasami
    przydałoby się większej mocy obliczeniowej. :(

    > Ile pamieci proponujecie (w tej chwili
    > mam 4 sloty po 1 GB), no i za ile rzecz jasna.

    Jak bawisz się w wirtualizację to jak najwięcej ramu. Sam czekam na dodatkowy
    moduł, bo przy 4 GiB to jest mordęga.

    > Ach, i najwazniejsze -
    > czy po wymianie proca bede musial reinstalowac system?

    Jak zmieniasz kartę muzyczną to też reinstalujesz? Reinstalację robi się tylko
    przy wymianie płyty głównej.