  • Data: 2012-01-29 19:13:42
    Temat: Re: Upgrade procka
    Od: "qwerty" <q...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Ricardo" napisał w wiadomości grup
    4g2000vbb.googlegroups.com...
    > Zaraz, to chyba oczywiste, ze maszyna wirtualna typu VMware
    > wirtualizuje sprzet, czy czegos nie lapie...?

    Chodzi o sprzętowe rozwiązanie, coś jak Intel(R) Virtualization Technology, czy
    AMD Virtualization. Gdy tego nie ma na pokładzie to można się zamęczyć. Obecnie
    (prawie?) każdy nowy procesor to ma.

    > Rozumiem, czyli wazniejsza jest dla mnie raczej pamiec niz procesor.

    To zależy co będziesz robić na tych wirtualnych komputerach. Jeżeli proste
    zadania to lepiej mieć więcej ramu (zawsze wychodzę z założenia, że nigdy za
    dużo ramu). Jeżeli masz bawić się programami szachowymi to "pierwsze skrzypce"
    gra procesor. Zastanawia mnie jak wsadziłeś Core2Duo, skoro go nie ma w wykazie:
    http://www.intel.com/support/motherboards/desktop/dq
    965gf/sb/CS-025970.htm?wapkw=%28Intel+DQ965GF%29