    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Uniwersalna bateria
    Date: Thu, 6 Jul 2023 12:22:19 +0200

    On Thu, 6 Jul 2023 11:32:29 +0200, Mateusz Bogusz wrote:
    > Zawsze na początku zabawy nie widzi się różnicy. Ale z czasem jak się
    > zasmakuje 2x Nm, silnik bezszczotkowy,...to już się nie chce wracać do
    > marketu.

    Nie wiem czy bezszczotkowy silnik to taka zaleta dla amatora.
    Zalezy pewnie jeszcze w czym.
    Wiekszy moment ... tez zalezy w czym.

    Na razie zasmakowałem w pneumatycznym udarze w wiertarce.
    Niestety trudne dziury mi sie skonczyły, wiec nie bardzo mam jak
    porównac. A próba wiercenia w jakims bloczku ze smietnika skonczyla
    sie pęknieciem bloczka, i nie wiem jak to oceniac :-)

    Kolejna sprawa, ze mając 4 do wyboru, zdecydowałem sie na najtanszą
    chinszczyznę. Jak dlugo będę zadowolony ... pożyjemy, zobaczymy :-)

    Zmiana kierunku obrotów przez obrócenie komutatora mnie trochę
    zniesmaczyła, ale ... może to żadna wada ...

    J.