eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyUniemożliwienie bezpiecznego przejazdu, jest na to paragraf? › Re: Uniemożliwienie bezpiecznego przejazdu, jest na to paragraf?
  • Data: 2015-06-02 10:59:20
    Temat: Re: Uniemożliwienie bezpiecznego przejazdu, jest na to paragraf?
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tue, 02 Jun 2015 10:51:48 +0200, Tomasz Wójtowicz

    > Problem nie był z tym zaparkowanym po prawej, tylko tym stojącym po
    > lewej, który chciał przeciąć mój pas i zaparkować po prawej. To on
    > doprowadził do takiego zwężenia drogi.

    To czemu czepiasz się tego stojącego?

    > Czyli rozumiem, że następnym razem robię tak: jeśli widzę podobną
    > sytuację, zatrzymuję samochód na moim pasie tak,

    Do tej pory wszystko dobrze. Jeśli masz podejrzenie że się nie zmieścisz,
    to zatrzymujesz się odpowiednio wcześniej, przepuszczasz auto z przeciwka
    żeby sobie zaparkowało, wtedy będziesz miał bezpieczny przejazd. Ew. możesz
    pokazać na migi/powiedzieć temu z naprzeciwka, żeby się przesunął i wtedy
    bezpiecznie przejechać.

    Tego nie komentuję. :P

    --
    Pozdor Myjk