eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyUniemożliwienie bezpiecznego przejazdu, jest na to paragraf? › Re: Uniemożliwienie bezpiecznego przejazdu, jest na to paragraf?
  • Data: 2015-06-02 13:40:40
    Temat: Re: Uniemożliwienie bezpiecznego przejazdu, jest na to paragraf?
    Od: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Wójtowicz" <s...@s...com> napisał w wiadomości
    news:mkk3jg$r3n$1@srv13.cyf-kr.edu.pl...

    > No dzięki za podpowiedź. Właśnie się zastanawiałem, do czego może się
    > przydać klucz do kół odkąd koła są przykręcane kluczami pneumatycznymi z
    > taką siłą, że ni chuja idzie odkręcić zwykłym kluczem.

    Jak się jeździ do partaczy, którzy dociągają śruby pneumatykiem, to się
    potem takie rzeczy pisze.
    Coraz więcej gumiarzy używa kluczy dynamometrycznych. Wystarczy zapytać przy
    umawianiu wizyty czy tak robią. Jak nie, to się jedzie do następnego
    zakładu.
    Polecam też kupić klucz z rozsuwaną rączką. Koszt kilkadziesiąt złotych, nie
    zajmuje więcej miejsca niż ten fabryczny, a znakomicie ułatwia odkręcanie
    kół słabowitym kierowcom...

    > To chyba lepiej trzymać koło fotela kierowcy prawda? Bo tak, zanim otworzę
    > bagażnik, wyciągnę, to klient może odjechać.

    Jak zdąży odjechać to znaczy, że klucz nie był Ci potrzebny, a Ty po prostu
    histeryzujesz.

    Wiwo