eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyUniemożliwienie bezpiecznego przejazdu, jest na to paragraf? › Re: Uniemożliwienie bezpiecznego przejazdu, jest na to paragraf?
  • Data: 2015-06-02 12:54:04
    Temat: Re: Uniemożliwienie bezpiecznego przejazdu, jest na to paragraf?
    Od: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Wójtowicz" <s...@s...com> napisał w wiadomości
    news:mkjqr3$dta$1@srv13.cyf-kr.edu.pl...

    > Czyli rozumiem, że następnym razem robię tak: jeśli widzę podobną
    > sytuację, zatrzymuję samochód na moim pasie tak, żeby zupełnie zatarasować
    > ruch,

    Jeśli nie umiesz inaczej...

    wyciągam metrówkę i mierzę, ile metrów jest między tym
    > zaparkowanym

    Ja bym pokazał, że mu ułatwię manewr, ewentualnie wyszedł i zapytał w czym
    problem...

    i tym próbującym zaparkować. Jeśli jest za mało, wzywam
    > policję i domagam się ukarania tego parkującego.

    Ewentualnie wyciągnij kij/klucz/tonfę/itp. i go skatuj. Co se gnój będzie
    parkował nieumiejętnie...

    Ja na pewno nie pchałbym się, gdybym nie miał miejsca. Szukasz winnego na
    siłę, ale winny jesteś Ty sam. Przełknij tą porażkę jak normalny facet i
    wyciągnij wnioski na przyszłość.

    Wiwo