  • Data: 2014-05-09 19:27:38
    Temat: Re: Ultrazoom z ręki
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "ZakonSpirowany" <x...@g...com> wrote:

    > Dzięki. Widzę, że na Usenecie jeszcze można polegać. Fajny post, choć
    > wciąż nie wiem, w co celować. Sony?

    Tak jak już napisałem - jeśli chodzi o skrajnie długie tele to moim
    zdaniem liczy się jedynie stabilizacja w obiektywie + lustro.

    Czyli CaNikon FF + odpowiednio długie szkło ze stabilizacją.

    Opinii, a najlepiej porównań stabilizacji par konkurujących ze sobą
    szkieł, trzeba poszukać w sieci po angielsku.

    A tu przy okazji sama jakość obrazu (wg pomiarów DxO do grudnia 2013
    przeliczonych moją metodą wg kryteriów najlepszych dla reporterki).

    Przyjęte wagi:

    1. Wysoka czułość (Hi-ISO): ^15

    2. Zakres dynamiki (EV): ^8

    3. Tonalność (Bits): ^2