  • 1. Data: 2011-02-08 20:24:30
    Temat: Ulgnąłem prawym kołem w błocie Użyć podnośnika?
    Od: "Benhaker" <c...@p...com>

    Witam
    Ulgnąłem prawym przednim kołem w błocie na działce koło garażu. Czy jest
    sens bawic się podnosnikiem? Mam n myśli podłożenie jakiejś deski lub płyty
    na błoto pod samochód i uniesienie samochodu i koła które się zapadło. Potem
    podsypanie ziemi pod koło i opuszczenie samochodu. Czy to sie może udać?

  • 2. Data: 2011-02-08 20:30:01
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-02-08 20:24, Benhaker pisze:
> [...]
    > podsypanie ziemi pod koło i opuszczenie samochodu. Czy to sie może udać?

    Łatwiej się kopie pod podniesionym :)

    Udać się może, ale musisz bardzo uważać na stabilność takiej konstrukcji.
    Pytanie też czy wepchniesz teraz lewarek między tą płytę którą położysz,
    a próg, bo niekoniecznie będzie to łatwe.

  • 3. Data: 2011-02-08 20:54:53
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Benhaker" <c...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > płyty na błoto pod samochód i uniesienie samochodu i koła które się
    > zapadło. Potem podsypanie ziemi pod koło i opuszczenie samochodu. Czy to

    Ty mniej na forum pisz, a więcej łopatą machaj...

    ps. naprawde łatwiej Ci bylo napisać tu i czekać dzień, niż po prostu
    spróbować wyciągnąć auto?

    Masarka ..

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

    Sprzedam P309 1992 1,4 ważne OC+przegląd
    Jeżdzący, w ciągłekj eksploatacji
    Cena 1300zł !!!
    http://allegro.pl/show_item.php?item=1446313255

  • 4. Data: 2011-02-08 21:14:07
    Od: "inz.mamon" <p...@p...xxl>

    Użytkownik "Benhaker" <c...@p...com> napisał w wiadomości
    > Ulgnąłem prawym przednim kołem w błocie na działce koło garażu.

    "Ulgnąłeś"?

  • 5. Data: 2011-02-08 21:26:03
    Od: "Marek P." <q...@a...pl>

    > Ty mniej na forum pisz, a więcej łopatą machaj...
    >
    > ps. naprawde łatwiej Ci bylo napisać tu i czekać dzień, niż po prostu
    > spróbować wyciągnąć auto?

    Dobrze kombinuje. Po 10-tym mają być mrozy. Pójdzie odpali i wyjdzie. Albo
    napisze posta lewym kołem ślizgam sie po lodzie a prawego jeszcze nie
    wyciągnołem z błota.

    A tak serio idź do sąsiada daj mi stówę i niech Ci wyjedzie. Po treści posta
    sądząc to nie wyjedziesz a jeszcze sprzęgło spalisz.

  • 6. Data: 2011-02-08 21:43:11
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Benhaker" <c...@p...com> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Ulgnąłem prawym przednim kołem

    Co zrobiłeś?

  • 7. Data: 2011-02-08 21:51:50
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    Benhaker pisze:
> [...]
    > podsypanie ziemi pod koło i opuszczenie samochodu. Czy to sie może udać?

    tak. nawet jak trzeba będzie rozebrać pobliski chodnik w celu uzyskania
    budulca do podpory lewerka i wypełnienia do dziury. gorzej jak całość
    musisz wykonać pod wodą, a woda zamarza i trzeba sie spieszyć. mnie sie
    udało :)

    ToMasz

  • 8. Data: 2011-02-08 21:53:03
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 8 Feb 2011 21:26:03 +0100, Marek P. wrote:
    >A tak serio idź do sąsiada daj mi stówę i niech Ci wyjedzie. Po treści posta
    >sądząc to nie wyjedziesz a jeszcze sprzęgło spalisz.

    Zone wyslij, zonie sasiad wyjedzie za darmo, chyba ze stara i brzydka
    :-)

    J.

  • 9. Data: 2011-02-08 22:07:54
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    > Zone wyslij, zonie sasiad wyjedzie za darmo, chyba ze stara i brzydka
    > :-)

    niech sam idzie do żony sąsiada, a ta niech swojego chłopa namówi.

    ps. chyba, ze strary i brzydki (znaczy sie on, nie sąsiad)

  • 10. Data: 2011-02-08 22:08:44
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Marek P." <q...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Dobrze kombinuje. Po 10-tym mają być mrozy. Pójdzie odpali i wyjdzie.

    taaa wyjedzie albo utknie do konca zimy ;)