  • 1. Data: 2011-02-08 13:11:54
    Temat: [TRASA] Katowice - Adršpach, Czechy
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    Cześć !

    Planuję wybrać się na weekend do w/w mieściny. Trasa: http://skroc.to/2909.re
    Nie będę się spieszył (chcę trochę odpocząć za kółkiem) i prawdę
    mówiąc wolałbym nie cisnąć się aż pod Wrocław A4 bo zasnę (a będę po
    pracy jechał). Moglibyście mi podsunąć jakąś alternatywną trasę ? Może
    przez Niemodlin i Nysę (46) ?

  • 2. Data: 2011-02-08 13:27:05
    Temat: Re: [TRASA] Katowice - Adršpach, Czechy
    Od: "Radarro" <r...@N...gazeta.pl>

    Mateusz <m...@g...com> napisał(a):

    Cudów nie wymyślisz niestety. Inne trasy beda duzo dluzsze.
    jak chcesz to jedz A4 ale nie do Wrocka, tylko zjedz na Strzelin i jedz przez
    Lagiewniki i dalej na Dzierzoniow.

    Ale ja bym sie nawet nie zastanawial, sieknal redbula i jechal A4. Trasa od
    Swidnicy do Ardspachu dac Ci wystarczajoco wrazen :)
    --
    Radarrro
    R6 + V4

  • 3. Data: 2011-02-08 13:28:15
    Od: Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl>

    W dniu 2011-02-08 13:11, Mateusz pisze:
    > mówiąc wolałbym nie cisnąć się aż pod Wrocław A4 bo zasnę (a będę po
    > pracy jechał). Moglibyście mi podsunąć jakąś alternatywną trasę ? Może
    > przez Niemodlin i Nysę (46) ?

    Zjedź z A4 na drogę 396 na Strzelin -> Łagiewniki -> Dzierżoniów.
    Napotkasz tyle dziur w nawierzchni, że nie uda Ci się spieszyć
    i na pewno nie zaśniesz :-)

    T.

  • 4. Data: 2011-02-08 13:38:55
    Temat: Re: Katowice - Adršpach, Czechy
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    On 8 Lut, 13:28, Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl> wrote:

    > Zjedź z A4 na drogę 396 na Strzelin -> Łagiewniki -> Dzierżoniów.
    > Napotkasz tyle dziur w nawierzchni, że nie uda Ci się spieszyć
    > i na pewno nie zaśniesz :-)

    Zapomniałem dodać, że chciałbym dojechać w jednym kawałku ;-)
    Chyba faktycznie trochę przegiąłem, bo ze zjazdu z A4 pod Wrockiem mam
    co najmniej 100km jeszcze do celu.

  • 5. Data: 2011-02-08 13:49:24
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    On 8 Lut, 13:27, "Radarro" <r...@N...gazeta.pl> wrote:
    > Mateusz <m...@g...com> napisał(a):
    >
    > Cudów nie wymyślisz niestety. Inne trasy beda duzo dluzsze.
    > jak chcesz to jedz A4 ale nie do Wrocka, tylko zjedz na Strzelin i jedz przez
    > Lagiewniki i dalej na Dzierzoniow.

    Trasa przez tą Nysę jest krótsza, ale mniejsza o to, właściwie nie ma
    to znaczenia.

    > Ale ja bym sie nawet nie zastanawial, sieknal redbula i jechal A4. Trasa od
    > Swidnicy do Ardspachu dac Ci wystarczajoco wrazen :)

    Mam się bać ;-)?

  • 6. Data: 2011-02-08 14:24:55
    Od: "Michał \"HoMMeR\" Paszek" <hommer@[SPAM_SIO]3star.net.pl>

> [...]
    > mówiąc wolałbym nie cisnąć się aż pod Wrocław A4 bo zasnę (a będę po
    > pracy jechał). Moglibyście mi podsunąć jakąś alternatywną trasę ? Może
    Zdecydowanie przez Niemodlin/Nysę/Kłodzko. Z Katowic do Kłodzka w
    normalny dzień roboczy nigdy nie jechałem dłużej, niż 3,5h (nawet w
    okresie remontów w Nysie, Paczkowie i Otmuchowie). Do Adrspachu z Kudowy
    będzie pewnie ze 40-50km.

    --
    Michał "HoMMeR" Paszek
    hydrokomfort by Citroen Xantia

  • 7. Data: 2011-02-08 14:37:41
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 8 Feb 2011 04:11:54 -0800 (PST), Mateusz wrote:
    >Planuję wybrać się na weekend do w/w mieściny. Trasa: http://skroc.to/2909.re

    Chyba nie warto - pieknie tam bedzie w maju, zima wszystko co mozna
    podziwiac jest pod sniegiem

    >Nie będę się spieszył (chcę trochę odpocząć za kółkiem) i prawdę
    >mówiąc wolałbym nie cisnąć się aż pod Wrocław A4 bo zasnę (a będę po
    >pracy jechał).

    To tylko godzinka jak pocisniesz :-P

    >Moglibyście mi podsunąć jakąś alternatywną trasę ? Może
    >przez Niemodlin i Nysę (46) ?

    Jedz tak jak ci gugiel radzi. Ewentualnie sprawdz prognoze pogody.
    Drogi kolo Nysy maja niemila ceche bycia oblodzonymi w zimie, pelnymi
    dziur po odwilzy. Od Kudowy troche nie po drodze, do Tlumaczowa/Nowej
    Rudy od strony Klodzka to odradzam zimowa pora.
    Co prawda przejazd przez Walbrzych tez odradzam :-)

    Tylko zalatw sobie dobra nawigacje/mape/pilota, bo za Golinskiem po
    Czechach jest dosc kreta droga i trzeba uwazac. Jakby co to sluze
    trackami.

    A jak ci sie znudzi, to wracac mozesz Broumov-Tlumaczow-Nowa
    Ruda-Sokolec-Rzeczka-Walim-Pieszyce-Dzierzoniow-lagi
    ewniki-Strzelin -
    docenisz dobre rady i austostrade :-)

    Co prawda bardziej naturalna trasa bylaby Tlumaczow-Nowa Ruda-Srebrna
    Gora-Zabkowice-Ziebice-Grodkow - ale tam nie gwarantuje az takich
    atrakcji :-)

    J.

  • 8. Data: 2011-02-08 15:21:53
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    On 8 Lut, 14:24, "Michał \"HoMMeR\" Paszek"
    <hommer@[SPAM_SIO]3star.net.pl> wrote:

> [...]
    > normalny dzień roboczy nigdy nie jechałem dłużej, niż 3,5h (nawet w
    > okresie remontów w Nysie, Paczkowie i Otmuchowie). Do Adrspachu z Kudowy

    Dzięki stary, tez mnie skłaniało do tego wariantu.

  • 9. Data: 2011-02-08 15:44:48
    Temat: Re: Katowice - Adr pach, Czechy
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    On 8 Lut, 14:37, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Chyba nie warto - pieknie tam bedzie w maju, zima wszystko co mozna
    > podziwiac jest pod sniegiem

    Powiedzmy, że lubię śnieg ;-) lata temu robiłem tam trasę na rowerze i
    teraz chciałbym jednak w śniegu połazić sobie ;-) Jakbym miał jeszcze
    jeden dzień to bym sobie na Pragę skoczył ;-)

    > To tylko godzinka jak pocisniesz :-P

    Taaaaa... pociśniesz. Mógłbym poprosić przyszłego teścia o jego kombi
    w TDI, ale wolę się tłuc moim 1.0 benzyną - lepiej się prowadzi, tylko
    mniejsze prędkości są niestety.

> [...]
    > Rudy od strony Klodzka to odradzam zimowa pora.
    > Co prawda przejazd przez Walbrzych tez odradzam :-)

    Tyle to wiem, bo w nysie mam jeden oddział do wsparcia techn. Resztę
    słabo kojarzę.

    > Tylko zalatw sobie dobra nawigacje/mape/pilota, bo za Golinskiem po
    > Czechach jest dosc kreta droga i trzeba uwazac. Jakby co to sluze
    > trackami.

    Będę jechał z kobietą i moim Larkiem z najnowszą AM, luzik ;-)
    piszesz, że trzeba uważać, ale na co konkretniej ? na to, żeby nie
    wypaść z zakrętu czy na trasę jako taką ? Sprawiasz wrażenie dosyć
    dobrze zorientowanego gościa jeżeli chodzi o tamten skrawek Czech.
    Może poleciłbyś jakiś nocleg ? albo ewentualnie określiłbyś mi czy dam
    radę wyrwać jakąś jedną nockę za 50zł od os ? wydaje mi się, że nie
    powinno być problemu nie ?

  • 10. Data: 2011-02-08 16:09:50
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 8 Feb 2011 06:44:48 -0800 (PST), Mateusz wrote:

    >Będę jechał z kobietą i moim Larkiem z najnowszą AM, luzik ;-)

    Ale AM Europe, za czy granica bedzie biala plama ?
    I sprawdz jak cie prowadzi - poza Golinskiem chyba nie ma innych
    przejsc dla samochodow.

    >piszesz, że trzeba uważać, ale na co konkretniej ? na to, żeby nie
    >wypaść z zakrętu czy na trasę jako taką ?

    wypasc tez, ale bardzie mi chodzilo o trase. Generalnie nie jest
    bardzo trudna, ale na paru skrzyzowaniach trzeba dobrze pojechac.

    >Sprawiasz wrażenie dosyć
    >dobrze zorientowanego gościa jeżeli chodzi o tamten skrawek Czech.
    >Może poleciłbyś jakiś nocleg ?

    Niestety - godzinka jazdy, gora dwie - to noclegow nie nie znam :-)

    >albo ewentualnie określiłbyś mi czy dam
    >radę wyrwać jakąś jedną nockę za 50zł od os ? wydaje mi się, że nie
    >powinno być problemu nie ?

    W Czechach sie ferie zaczely. Radzilbym cos zarezerwowac.
    Jakby co do do Polski niedaleko :-)

    J.