  • 1. Data: 2011-02-08 19:27:45
    Temat: C5 kombi 2,0 16V 2004 rok - warto ?
    Od: Czarek Daniluk <c...@c...com>

    Hej.

    Firma sprzedaje na licytacji C5 z 2004 roku za około 14kzł -
    wywoławcza.
    Czy warto pchać się w to - patrząc że ma 105kkm na liczniku ? czy to
    duże pieniądze jak za ten samochód ?
    Tapicerkę ma jasną dość mocno zapyziałą, na dzień dobry, trzeba
    wyprać.
    Książka serwisowa gdzieś zaginęła.
    Blacharsko miał naprawiany w ASO błotnik, i był uderzony w tył,
    niestety nie wiem jak mocno.

    Mam zamiar wziąć to i przed licytacją podjechać na warsztat, żeby
    chłopaki obejrzeli to dokładnie, podłączyli komputer ... i powiedzieli
    co nieco.

    Myślę o tym, tylko pytanie czy warto się w to pchać ? oczywiście do
    jazdy zostałoby zagazowane sekwencją ;)

    Pozdrawiam CD !

  • 2. Data: 2011-02-10 11:59:28
    Temat: Re: C5 kombi 2,0 16V 2004 rok - warto ?
    Od: Czarek Daniluk <c...@c...com>

    On 8 Lut, 19:27, Czarek Daniluk <c...@c...com> wrote:

    Naprawdę nikt nie ma/ nie jeździ C5 żeby coś podpowiedzieć ?

    Pozdrawiam !

  • 3. Data: 2011-02-10 12:14:14
    Od: "spa" <s...@a...er>

    Użytkownik "Czarek Daniluk" <c...@c...com> napisał w wiadomości
    f.googlegroups.com...
    On 8 Lut, 19:27, Czarek Daniluk <c...@c...com> wrote:

    Naprawdę nikt nie ma/ nie jeździ C5 żeby coś podpowiedzieć ?

    Spodziewasz się, że wypowie się statystyk i wróżbita i powie więcej niż wie
    wujek gugiel?
    http://www.autocentrum.pl/oceny/citroen/c5/i/
    http://allegro.pl/listing.php/showcat?a_enum[199]=al
    l&a_enum[16]=all&a_enum[13]=all&a_enum[12]=all&a_enu
    m[15]=all&a_enum[178]=all&a_text_i[1][0]=2004&a_text
    _i[1][1]=2004&a_text_i[4][0]=100000&a_text_i[4][1]=&
    a_text_i[5][0]=&a_text_i[5][1]=&a_text_i[14][0]=&a_t
    ext_i[14][1]=&buy=0&clear_cookie=0&id=12465&listing=
    0&listing_sel=2&listing_interval=7&postcode_enabled=
    0&state=0&order=p&price_from=&price_to=&view=gtext&c
    hange_view=1
    Nie wiemy nawet jak w firmie traktowano to auto.
    W pierwszym roku miało dysponenta, potem, kto dorwał się do kluczyków
    jechał?
    Nie było nikogo odpowiedzialnego za konserwację i przeglądy?
    Wrypał mu wózek widłowy w dupsko i dotarł do szofera?

  • 4. Data: 2011-02-10 16:34:36
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2011-02-08 19:27, Czarek Daniluk pisze:
> [...]
    > wywoławcza.
    > Czy warto pchać się w to - patrząc że ma 105kkm na liczniku ? czy to

    IMO kasa w miare, pytanie ktora to wersja wyposazenia.

    > Książka serwisowa gdzieś zaginęła.

    to zle.

    > Blacharsko miał naprawiany w ASO błotnik, i był uderzony w tył,
    > niestety nie wiem jak mocno.

    zadrapany czy zawadzil blotnikiem i tylem jak koziolkowal ?
    trza by dobrze obejrzec.

    > Mam zamiar wziąć to i przed licytacją podjechać na warsztat, żeby
    > chłopaki obejrzeli to dokładnie, podłączyli komputer ... i powiedzieli
    > co nieco.

    bardzo slusznie.

    > Myślę o tym, tylko pytanie czy warto się w to pchać ? oczywiście do
    > jazdy zostałoby zagazowane sekwencją ;)

    jezdzilem C5 kombi 2004 +/- 1 rok w dosc bogatej wersji (czytaj duzo
    elektroniki) od przebiegu chyba 80 kkm do chyba kolo 140 kkm.

    Nic sie duzego nie dzialo oprocz faktu ze po 100 kkm serwisy okresowe
    byly dosc drogie. Nieslawna elektryka citroena oprocz awarii wiazki
    prowadzacej do klapy kombi sprawowala sie bez problemu, silnik i
    mechanika rowniez.

    Silnik w miescie zima lubi wypic, u mnie okolo 12l/100 km ale tez ja
    nogi nie mam lekkiej.

    Byly tu juz watki o C5 poczytaj sobie.

    KJ

  • 5. Data: 2011-02-10 16:35:46
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2011-02-10 16:34, KJ Siła Słów pisze:

    > Byly tu juz watki o C5 poczytaj sobie.

    Aaaa... FAP czy inne antypolution systemy - unikaj tego na ile tylko mozesz.

    KJ

  • 6. Data: 2011-02-10 16:49:22
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    > IMO kasa w miare, pytanie ktora to wersja wyposazenia.

    SX

    > to zle.

    to wiem ;)

    > zadrapany czy zawadzil blotnikiem i tylem jak koziolkowal ?
    > trza by dobrze obejrzec.

    Obejrzany, prawdopodobnie była szkoda parkingowa, malowane z prawej
    strony doły obu drzwi i tylne zakole. Reszta miejsc - grubość lakieru w
    normie jak dla nowego pojazdu.
    Co do niby uderzenia w tył - po grubości lakieru na elementach nic nie
    wychodzi, może był tylko uszkodzony zderzak - klapa tył jak malowana w
    fabryce.

    > Silnik w miescie zima lubi wypic, u mnie okolo 12l/100 km ale tez ja
    > nogi nie mam lekkiej.
    >
    > Byly tu juz watki o C5 poczytaj sobie.
    >
    > KJ

    W oddziale w którym jeździł twierdzą, że potrafił pic 13l/100km, czyli
    do jazy prywatnej bez gazu się nie obejdzie.

    Byłem nim w swoim warsztacie, obejrzeli, spojrzeli pod spód powiedzieli
    że akumulatory ciśnienia w zawieszeniu suche, że za te pieniądze to brać.
    Drugi warsztat który naprawia samochody dla firmy też twierdzi że za
    tyle warto go brać.
    Czyli jeśli nikt mnie nie przelicytuje to zostanę właścicielem
    znienawidzonego na F :)

    Pozdrawiam !

  • 7. Data: 2011-02-10 17:40:02
    Od: Czarek Daniluk <c...@c...com>

    On 10 Lut, 16:35, KJ Siła Słów <K...@n...com> wrote:

    > Aaaa... FAP czy inne antypolution systemy - unikaj tego na ile tylko mozesz.
    >
    > KJ

    Benzyna, więc nie dotyczy :)

    Pozdrawiam !

  • 8. Data: 2011-02-10 18:53:07
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2011-02-10 17:40, Czarek Daniluk pisze:

    > Benzyna, więc nie dotyczy :)

    Tez mialem benzyne i ktoregos dnia wydarl ryja ze "antypollution system
    fault".

    KJ

  • 9. Data: 2011-02-10 19:11:43
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2011-02-10 18:53, KJ Siła Słów pisze:

    > Tez mialem benzyne i ktoregos dnia wydarl ryja ze "antypollution system
    > fault".
    >
    > KJ

    Sonda, albo katalizator kaputt ;)

    Pozdrawiam !