eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyUklad odpowietrzania zbiornika paliwa. › Re: Uklad odpowietrzania zbiornika paliwa.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin2!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrad
    a.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Subject: Re: Uklad odpowietrzania zbiornika paliwa.
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.84pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <1...@g...com>
    <5b8e9d71$0$599$65785112@news.neostrada.pl>
    <f...@g...com>
    Date: Tue, 4 Sep 2018 19:31:50 +0200
    Message-ID: <1oxij8b1507ff.1o0k7weuers9v$.dlg@40tude.net>
    Lines: 44
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89.64.54.15
    X-Trace: 1536082313 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 607 89.64.54.15:37861
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2639194
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Tue, 4 Sep 2018 08:08:16 -0700 (PDT), s...@g...com napisał(a):

    >> Jak to korka nie maja ? Wszystkie maja.
    >> Co najwyzej mniej lub bardziej szczelny...
    >>
    >
    > We sensie ze odchylasz klapke i od razu mozna lac paliwo. Korka nie ma. Takiego
    manualnego. Moze tam wewnatrz jakis mechanizm jest ale na wszelkich schematach ktore
    ogladalem nie ma nic naniesione.

    Każdy pojazd od jakiegoś czasu musi mieć szczelny zbiornik paliwa.
    Niedopuszczalne jest odpowietrzenie go w atmosferę. Korek ma zawór
    jednostronny który wpuszcza jedynie powietrze do środka zbiornika w miejsce
    zużytego paliwa.

    Czy to jest zrobione klapką, czy wkręcanym korkiem - to już mniejsza o to.

    >> benzyna latwo paruje, a ON trudno paruje ...
    >>
    >
    > Tez cos tam paruje. Szczegolnie jak sie na wybojach chluszcze.

    Pytanie jakie te pary oleju napędowego są w stanie wytworzyć ciśnienie w
    zbiorniku - stawiam że w normalnych temperaturach niewielkie i może nie
    trzeba się tym przejmować tak jak w przypadku benzyny.

    > W tym benzyniaku co teraz mam jest wogole ciekawie bo i jakies zaworki i jakis
    zbiornik z weglem i jakies odpowietrzanie do kanalu dolotowego. I jakies czujniki
    cisnienia do obslugi tego...

    No tak to już wyglądają samochody z drugiej połowy lat 90-tych ;)

    Zbiornik z węglem aktywowanym który potrafi pochłaniać opary paliwa,
    zaworek który łączy go z kolektorem dolotowym podczas stabilnej pracy w
    pętli zamkniętej (w celu usunięcia paliwa z węgla za pomocą podciśnienia,
    oraz utrzymania podciśnienia w zbiorniku).


    > Chcialem wiedziec po co to komu ale widze ze to nie trywialne.
    >
    > Jest nawet cala procedura testu szczelnosci tego ukladu. Jak sie nie uda to sie
    wlasnie ten blad wspomniany wyzej pojawia.

    Niekoniecznie musi chodzić o nieszczelność - może to oznaczać niedrożny
    przewód łączący kolektor dolotowy z pojemnikiem z węglem, lub zacięty zawór
    EVAP.

    Sądzę że ten błąd oznacza że komputer wysyła sygnał otwierający zawór, a
    czujnik ciśnienia w okolicach zbiornika z węglem nie pokazuje podciśnienia.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: