  • Data: 2018-09-05 00:41:02
    Temat: Re: Uklad odpowietrzania zbiornika paliwa.
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 4 Sep 2018 14:17:48 -0700 (PDT), s...@g...com napisał(a):

    > Klapka jest licha. I taka nieco niedopasowana. Mysle ze ona raczej estetyke czyni.
    > Mysle ze jest jakies inne uszczelnienie w baku. Tyle ze to tylko przypuszczenie.

    wlasnie ten blad wspomniany wyzej pojawia.

    lub duze przecieki podcisnienia w zbiorniku w obie strony, na zewnatrz i do wewnatrz.

    ktore doswiadcza tego problemu. W innych zaworek jestw komplecie z wezykami i robi
    sie nieciekawie od strony kosztu i problematyki wymiany.

    > Przewody raczej drozne, bo blad sie pojawia relatywnie rzadko.
    > Czytalem o warunkach kiedy sie ten test uruchamia.
    > Warunki musza zajsc jednoczesnie i wsrod nich jest czas po uruchomieniu silnika
    (300-1800sekund), zawartosc baku miedzy 15 a 85% i pare innych dotyczacych parametrow
    fizycznych w silniku, dolocie itp.

    > Wiec sadze ze przewody maja sie dobrze bo samochod jedzie, torque pokazuje ze sie
    cisnienie EVAP zmienia w dosyc szerokim zakresie wiec mysle ze rurki sa ok. Ale to
    sie jeszcze wyjasni.

    > Najpierw musze sie do tego zaworka dostac i go pomacac.
    > Obaczymy co to za ustrojstwo...

    Zawor EVAP (ten sterujący) najczęściej jest przy przepustnicy, albo gdzieś
    na przewodzie wychodzącym z kolektora dolotowego do tyłu samochodu.

    Zawór jednostronny (mechaniczny) jest gdzieś na wlewie paliwa.

    Do tego czasami jest też jakiś zespół zaworów (możliwe że z czujnikiem
    ciśnienia) między puszką filtra węglowego a zbiornikiem paliwa - np. w tej
    amej obudowie co filtr węglowy. Poznasz że będą tam szły jakieś przewody i
    pneumatyczne i elektryczne.