    From: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Uchwyt do komórki
    Date: Thu, 5 Jul 2012 23:06:55 +0200

    Użytkownik "EA"

    > Kiedyś radzono mi zainstalowanie zestawu
    > głośnomówiącego, ale konieczność używania
    > BT i ładowania zniechęciły mnie do tego
    > rozwiązania.

    Mam E72 w której BT włącza się dłuzszym przyciśnięciem jednego
    przecisku, co też czynie zawsze gdy wsiadam do auta. W chwili gdy
    uruchamiam silnik telefon automatycznie łaczy się z zestawem, ale powiem
    szczerze, że chyba niepotrzebnie to ciągle robię, kiedyś zapomniałem
    wyłączyć BT a bateria trzymała tyle samo co zawsze.

    > Przy okazji zapytam jednak jaką przewagę
    > ma używanie zestawu głośnomówiącego
    > nad używaniem tylko uchwytu?

    Kolosalną...musisz mi uwierzyć na słowo, lub zapraszam do Ostrowa Wlkp
    potestowac :)

    W zestawie masz przeważnie dodatkowy mikrofon (u mnie zamocowany na
    konsoli w podsufitce) przycisk odbioru przychodzących rozmów będący
    jednocześnie regulatorem głośności (widoczny na pierwszym zdjęciu, po
    lewej stronie konsoli środkowej na samej górze), za jego pomocą można
    również wywołać połączenie, wystarczy przytrzymać chwilkę, wypowiedzieć
    nazwę kontaktu a zestaw automatycznie zestawi połączenie, nie musisz
    dotykać.
    Dodatkowo ja to mam jakoś tak podpięte, że sygmał połączenia i samą
    rozmowę słychać poprzez głośniki samochodowe (konkretnie przez 6
    głośników) jeśli w tym czasie jest włączone radio to się automatycznie
    wycisza na czas rozmowy (co jest chyba dość powszechne), dzieje się tak
    również z dmuchawą klimatronika, ale to już nie wiem jak wykombinowali.

    Uf...się rozpisałem