  • Data: 2014-08-09 08:20:02
    Temat: Re: Ubezpieczenie SZYB UWAGA!!!!
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe> szukaj wiadomości tego autora

    > Zmuszony? Gdyby nie obowiązek posiadania OC, to jedną szkodą mógłbyś
    > uczynić się dżentelmenelem na resztę życia. Zresztą - pies drapał Ciebie,
    > ale co z rodziną?
    Dlaczego zakładasz, że gdybym nie był zmuszany, to przestałbym wykupować
    dobrowolne ubezpieczenie OC?
    Dlaczego w tym chorym państwie nie można wyrejestrować i nie ubezpieczać
    pojazdu, którym się nie poruszam?
    Jechałem ostatnio przez Chorwację - stoją sobie na parkingach pojazdy bez
    rejestracji, i nikomu nie przeszkadzają.
    U nas się nie da? Bo klika państwo-ubezpieczyciele za mało zarobią? I to
    nazywasz sprawiedliwością.
    Druga sprawa - kasacja pojazdów. Mi nie wolno rozebrać własnego pojazdu i
    go sprzedać w częściach, bo nie
    zarobiłoby na tym całe stado żerujących sępów, począwszy od urzędników
    państwa wydających koncesje, a skończywszy
    na detalicznych sprzedawcach z wiadomego portalu.
    Stąd mamy patologie, jakie mamy. Pojazdy "sprzedawane" na "lewe" umowy, i
    jazda bez wykupionego OC sporej ilości kierowców,
    w d. mających dodatkowy podatek OC.
    Pozdrawiam.
    WOJO