    From: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Ubezpiczenia telemetria Yanosik.
    Date: Tue, 17 Jan 2017 18:23:57 +0100
    <o5l428$nfh$1@mx1.internetia.pl>
    <587e1dae$0$15206$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 2017-01-17 o 14:35, J.F. pisze:

    > Oj tam - uruchomisz, to bedzie nawigowal. A usluge moze miec
    > przygotowana wczesniej.
    > Poza tym musi czuwac na BT.

    Nawet jesli w Yanosiku SPECJALNIE nie aktywuję BT to po co ma czuwać?
    Teraz widzisz bezsens?

    Znów analogia bo nie łapiesz:
    Chodzisz bez majtek cały czas żeby się kiedyś odlać?

    > Ale co ty bredzisz z tym BT ...
    > Wylaczasz automatyczne wlaczanie w yanosiku, czy wylaczasz BT w telefonie ?

    W ogóle nie używam Yanosikowego BT i nie chcę żeby było to usługą,
    której nie można wyłączyć. Usługa BT w normalnej aplikacji jest
    aktywowana SPECJALNIE, kiedy chcesz żeby była aktywna i kiedy z niej
    korzystasz. Inna sprawa, że aktywna usługa BT wyżera baterię bardziej na
    "czuwaniu" niż gdy jest wyłączona. Mam kilka apek, które tak mają. Jesli
    nie aktywuję usługi BT to się ona nie uruchamia.

    > Yanosik moze i powinien byc taki madry, ze jak w telefonie nie ma BT
    > wlaczonego, to odpowiedniej uslugi nie startuje ... ale nie jest i co mu
    > zrobisz ?

    Ano własnie, bo uczepiłeś się tego BT jak rzep psiego ogona. Nie wiadomo
    co ta usługa robi a ja sugeruję że zbiera dane telemetryczne i je gdzieś
    wysyła, bo może, bo jej ubić nie idzie w normalnym trybie.
    Log z informacją o wysłaniu 0,5Mb świadczy o tym...no chyba że Yanosik
    szuka przez net jakiegoś BT :D:D:D

    > Poza tym ... ja w kazdej chwili moge w telefonie obsluge wlaczyc, i
    > spodziewam sie, ze yanosik bedzie dzialal zgodnie z opisem, a nie ze sie
    > nie wlaczy, bo jak go uruchamialem, to wykryl, ze BT nie ma ...

    Jesu, bo tak ma domyślnie :> Ale też nowość.

    > No to powiedz jak wylaczyc te usluge od yanosika, skoro sie nie podoba :-)

    Jest w tym wątku odpowiedź, umiesz poszukać?

    > A maja, maja, a potem ch* wie co te baterie tak zzera :-)

    Heh, pewnie masz problem ze znalezieniem odpowiedniej apki do kontroli
    baterii i aplikacji...huhu.
    [...]
    > Z tym, ze nowe zgody pojawily sie ostatnio, a na usluge narzekasz od 2
    > miesiecy.

    Bo dopiero 2 miesiące temu zwróciłem na to uwagę, co nie oznacza że
    wcześniej coś nagrzebali ale mogli.
    [...]

    > A ja sie wcale nie zdziwie, jesli w trybie "wylaczonym" otworzy
    > polaczenie, wysle co ma wyslac i zamknie.
    > I netstat nic nie pokaze, jesli na goraca chwile nie trafi :-)

    To sobie loguj i złapiesz szpiega. Po to własnie stosuje się takie
    narzędzia...ale jak widać, nie wiesz...ech

    --
    LordBluzg(R)