  • Data: 2017-01-19 14:10:55
    Temat: Re: Ubezpiczenia telemetria Yanosik.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "LordBluzg(R)" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2017-01-19 o 12:30, J.F. pisze:
    [...]

    >Przecież to oczywiste. Ja zwracam uwagę, że jeśli nie aktywuję usługi
    >BT, czyli nie zaklikam costam, usługa BT nie ma prawa sobie działac.
    >Tak mam w innych aplikacjach i jesli nie aktywuję BT to aplikacja nie
    >działa w usłudze (w tle). Tego cały czas nie potrafisz pojąć.

    Bo nie bardzo wiem o jakiej "usludze BT" piszesz.

    DisableService pokazuje w Yanosiku kilkadziesiat uslug, z czego jedna
    sie nazywa
    BluetoothSoundService. Czy to akurat ta, to nie wiem.

    >Możliwe, nie używam tego więc mnie mało interesuje.

    P.S. "Tej", czyli jakiejs jednej, ktora jest aktywna nawet po
    zamknieciu programu/aplikacji.

    >>> https://play.google.com/store/apps/details?id=com.di
    gibites.accubattery&hl=pl
    >To znajdź sobie zgodną.

    Niestety - takie to srodowisko, ze setki podobnych aplikacji, a
    wiekszosc do d* :-)

    J.