  • Data: 2017-01-19 13:16:37
    Temat: Re: Ubezpiczenia telemetria Yanosik.
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-01-19 o 12:30, J.F. pisze:
    [...]

    > Ja tylko zwracam uwage ze yanosik:
    > a) potrafi ostrzegac i nawigowac bedąc w tle,
    > b) potrafi sie uruchomic automatyczne po polaczeniu z odpowiednim
    > zestawem przez BT.

    Przecież to oczywiste. Ja zwracam uwagę, że jeśli nie aktywuję usługi
    BT, czyli nie zaklikam costam, usługa BT nie ma prawa sobie działac. Tak
    mam w innych aplikacjach i jesli nie aktywuję BT to aplikacja nie działa
    w usłudze (w tle). Tego cały czas nie potrafisz pojąć.

    > Czyli uslugi rozne sa zasadne, a cos tam musi czuwac, nawet jak program
    > nie uruchomiony.

    W przypadku AKTYWACJI usługi tak. Jesli nie chcę używać żadnej opcji BT
    (bo mam inne apki od tego) usułga powinna być wyłączona w Yanosiku.

    > P.S. mam wrazenie ze najnowsza wersja po starcie telefonu nie startuje
    > tej uslugi.
    > Zostaje dopiero po wystartowaniu yanosika.

    Możliwe, nie używam tego więc mnie mało interesuje.

    > Wysmazyles dwa posty, a wystarczylo raz napisac dwa slowa :-)

    Wystarczyło przeczytać to co już było napisane, zamiast pytać.

    Następnym razem nie podam. Zrobiłem to tylko dlatego, żeby pokazać Tobie
    jak dobrze czytasz wątek oraz jak Ci idzie zrozumienie problemu:)
    Generalnie tłumaczę Tobie rzeczy oczywiste. To JA chcę się czegoś
    dowiedzieć ale ty nie masz tych informacji a mi się nie chce ciągle
    czegoś tłumaczyć.

    gibites.accubattery&hl=pl

    > "Aplikacja jest niezgodna z twoim urzadzeniem."

    To znajdź sobie zgodną.
    --
    LordBluzg(R)