  • Data: 2011-05-14 15:49:02
    Temat: Re: UWAGA ! ! ! Zmiana Przepisów w prawie o ruchu drogowym.
    Od: Kazimierz Uromski <l...@d...kropka.kom> szukaj wiadomości tego autora

    On 14.05.2011 15:16, DoQ wrote:

    > Czyli mogę jeździć samochodem po chodniku, jeśli równoległa do niego
    > jezdnia będzie dziurawa?

    Dopóki liczba dziurawych dróg jest na tyle nieduża, że w większości da
    się znaleźć alternatywę - korzystać należy z tej możliwości. I atakować
    głupich urzędasów, którzy nową drogę otwierają w gorszym stanie niż 10+
    letnia równoległa obok.

    Takoż jeżdżę po stolicy, problematyczne stają się jedynie ulice
    spełniające model "długa i prosta jak trasa łazienkowska" pokroju
    Modlińskiej, gdzie _wybiórczo_ stoją B-9, równie wybiórczo obecne są
    chodniki oznakowanie C-13/16. Trasa Łazienkowska zresztą też spełnia ten
    model - wybiórcze B-9 i C-13/16, na które dostać i wydostać da się
    wyłącznie po schodach i tylko wiedząc o nich wcześniej.

    HintLista:
    DDR[iP]=droga dla rowerów [i pieszych]
    B-9- zakaz ruchu rowerów
    C-13 - DDR