  • Data: 2011-05-14 18:16:50
    Temat: Re: UWAGA ! ! ! Zmiana Przepisów w prawie o ruchu drogowym.
    Od: to <t...@a...xyz> szukaj wiadomości tego autora

    begin Jacek Maciejewski

    > Drobiazg taki - w tym kraju 95% tzw. ścieżek rowerowych nie nadaje się
    > do użytku. Po szczegóły zapraszam na pl.rec.rowery, dobrze zyskać
    > szerszą perspektywę :)

    Komentarz iście debilny, 99% ścieżek jest w zupełnie przyzwoitym stanie i
    psim obowiązkiem rowerzysty jest z nich korzystać. Oczywiście można sobie
    wyobrazić lepsze ścieżki, podobnie jak lepsze drogi i lepsze wszystko.
    Ale to nie uprawnia pedalarza do blokowania ruchu, bo mu akurat tak
    wygodnie. Takie zachowanie to typowy przykład lajkrowego odmóżdżenia.

    > Wróciłem niedawno z długiej trasy rowerowej przez Europę. Jedyny kraj
    > gdzie ścieżki rowerowe są OK to Germania i to raczej zachodnia. Tam
    > mniej więcej 60% ścieżek jest do użytku. Trochę znajdzie się we Francji
    > a reszta Europy jest na podobnym etapie co my.

    Najwyraźniej "tak ma być", a Twoje oczekiwania są dziwne. Szczególnie w
    obliczu faktu, że na budowę ścieżek składają się, nie wiedzieć czemu,
    wszyscy podatnicy, a służą one garstce osób głównie do rekreacji.