  • 61. Data: 2013-04-12 14:51:17
    Temat: Re: UWAGA! T-Mobile zmienił warunki usługi "rok ważności konta" - teraz jest to płatne!
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-04-12 13:54, J.F pisze:
    > Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości
    (...)

    > Tu nie o paranoje chodzi tylko o podejscie. Bo zrozumialem mniej wiecej
    > tak:
    > "wole zaplacic nieco wiecej, bo wtedy nie widze na co mnie naciagaja" :-)

    Nie, to Twoja dziwaczna interpretacja, ale jakoś mnie to nie dziwi.

    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > A nie dopadli ? Dziwne, bo to chyba z automatu lapia.

    A co powyżej napisałem?

    > Jakiegos podbierania darmowych minut z puli przez rozne uslugi dodatkowe.
    > Wiec raczej nie mam potrzeby analizowania bilingu aby zobaczyc czy mnie
    > czyms nie obciazyli.
    > Jesli kwota faktury odpowiada stalej, to nie obciazyli.

    A o czym ja pisałem wcześniej?

    > O Wielki Wodzu, prosze, oswiec mnie lamera, jak sprawdzasz czy z konta
    > prepaid nie zniknelo pare zl ... bez sladu w billingu.

    Już pisałem. Zresztą czemu miałoby zniknąć tak bez śladu?

    > W telefonie wyslij. Ze swojego telefonu z abonamentem, i z telefonu
    > dziecka na karte :-P

    Litości - przecież to płatna usługa z sms-ami premium. Będą w bilingu.
    Zaloguj się do systemu transakcyjnego i patrz jak jednostki znikają.

    > Po prostu glupi jestes, najprostszych rzeczy nie rozumiesz, ale klocic
    > sie lubisz.

    LOL - argumencików brakuje? Wymyślasz jakieś rzeczy o znikaniu bez
    śladu i jeszcze udowadniasz, że nie możesz tego znaleźć.

    > Zniknie drobna (albo i nie drobna) suma z prepaida, i jak sprawdzisz ze
    > znikla bez sladu ?

    A jak może zniknąć bez śladu? Wiesz, to że ktoś nie zwrócił na to uwagi
    to zupełnie inna kwestia.

    > Niestety - jak widac w temacie T-mobile sie psuje. Jest gorzej niz bylo.

    To zależy. System transakcyjny od dawna szwankuje, BOK do bani i z
    usługami przespali. No, ale same usługi są zasadniczo realizowane
    bez problemów.

    > Ale gdzie jest lepiej ?

    Tak gdzie nas nie ma.

    > Uzywane, nieuzywane, sprawdzane, nie sprawdzane ?

    Jak tak policzyłem to więcej - 3 używane dość intensywnie, 1 średnio,
    1 sporadycznie. Raz użytych czy wyrzuconych nie liczę. Sprawdzane
    z różną intensywnością. Nie pamiętam dokładnie ile miesięcy wstecz
    można sprawdzić w systemach transakcyjnych poszczególnych operatorów
    dla pp, ale w najgorszym chyba jest co najmniej miesiąc.

    > Bo ja przyznaje - T-mobile rozlicza uczciwie, przynajmniej to co
    > sprawdzalem.

    W czym więc problem?

    > Ale w normalnie uzywanym telefonie mialbym problem wychwycic nieuczciwosc.

    Jak ktoś mam 1000zł na pp to nic dziwnego, że nie wnika. Jak ma
    doładowania np. po 50zł i korzysta z telefonu normalnie to szybko
    wychwyci, że coś się nie zgadza.

    > SMS po rozmowie nie przysylaja, stan konta mam duzy i nie sprawdzam
    > codziennie czy to juz trzeba doladowac,
    > Doladowuje raz na rok, billing jest tylko z 30 dni - jak sobie nie
    > notujesz co miesiac stanu, to jestes bez szans :-)

    No to masz problem, albo go sobie sztucznie stwarzasz.

    > Troche inaczej wyglada to w Orange, ale zasada w sumie podobna.

    Mocno inaczej - po każdej operacji masz sms-a ze stanem konta i do
    tego billing na 3 miesiące.

  • 62. Data: 2013-04-12 14:59:17
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    "Chris" <c...@s...pl> wrote:

    > Pokazuje stan konta co jest chyba najważniejsze przy ofertach na kartę ..
    > co więcej potrzebne do codziennego użycia ?? jak chcesz coś zmienić albo
    > więcej info logujesz się na stronę i masz all ..

    W całym cywilizowanym świecie, w tym w Afryce, używa się do tego kodów
    USSD, IVR-a, a w ostateczności bezpłatnego SMS-a. Apka, jeśli jest, z
    reguły pozwala na zarządzanie kontem.

    Paręnaście zagranicznych prepaidów przerobiłem, mam więc punkt odniesienia.

  • 63. Data: 2013-04-12 15:01:34
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Maciej Bebenek nabazgrał(a):

    > W całym cywilizowanym świecie, w tym w Afryce, używa się do tego kodów
    > USSD, IVR-a, a w ostateczności bezpłatnego SMS-a. Apka, jeśli jest, z
    > reguły pozwala na zarządzanie kontem.

    Ty bedziesz wiedział ale 60-latek juz nie bardzo jak obsługiwać kodami a
    apkę bedzie miał na pulpcie i zobaczy ile ma jeszcze kasy na koncie.

  • 64. Data: 2013-04-12 15:05:22
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-04-12 13:40, Chris pisze:
    > Artur Maśląg nabazgrał(a):

    > Ale apka mi mo swoich wad o których wspomniałem podaje mi dane jakich
    > została stwożona, podaje stan konta i możliwość doładowania konta z

    Gdybym miał się bawić w J.F to bym napisał, że po co Ci te informacje,
    skoro nie zwracasz na to uwagi czy są poprawne :) Jednak spróbuję
    jeszcze raz wyjaśnić - muszę Ci uwierzyć na słowo, że aplikacja
    u Ciebie działa i podaje prawdziwe dane, ponieważ często-gęsto nie
    daje się zalogować, bądź dane przez nie podawane są delikatnie
    powiedziawszy podejrzane. Może coś się poprawiło o ostatnich
    kilku miesiącach, ale w domu się poddaliśmy już wcześniej po
    wielu próbach skorzystania z obu aplikacji. Znajomi też sobie dali
    spokój - sam im wcześniej ten badziew zareklamowałem :)

  • 65. Data: 2013-04-12 15:11:57
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-04-12 14:59, Maciej Bebenek pisze:

    > W całym cywilizowanym świecie, w tym w Afryce, używa się do tego kodów
    > USSD, IVR-a, a w ostateczności bezpłatnego SMS-a.

    Wszędzie sprawdzenie jest bezpłatne?

    > Apka, jeśli jest, z
    > reguły pozwala na zarządzanie kontem.

    Zgadza się.

    > Paręnaście zagranicznych prepaidów przerobiłem, mam więc punkt odniesienia.

    :)

  • 66. Data: 2013-04-12 15:19:16
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Artur Maśląg nabazgrał(a):

> [...]
    > wielu próbach skorzystania z obu aplikacji. Znajomi też sobie dali
    > spokój - sam im wcześniej ten badziew zareklamowałem :)

    Podaje prawidłowo (chyba) bo dziś w trakcie romowy odpaiłem i miałem sumę XX
    po czym T-M zabrał mi kasę na pakiet danych, odpaliłem apkę i suma była
    mniejsza o pobraną kasę za PD.

    Ale i tak ich dziś jadę zjebać bo mam SMS-a o tym że 19 marca mam pobraną
    kasę za pakiet danych na 30 dni a dziś już pobrali następną więc wcieło mi 5
    dni z pakietu ....

  • 67. Data: 2013-04-12 16:29:59
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    >Wszędzie sprawdzenie jest bezpłatne?

    >:)

    No ba, nawet w naszym zacofanym kraiku u wszystkich operatorow bylo
    bezplatnie,
    a teraz jeden zmienil zasady.

    Ciekawe - w Niemczech tez zmienil ?
    Hm, jesli dobrze rozumiem, to "KontoService" pod numerem 2000 jest
    bezplatne,
    ale wyslanie tam SMS to juz 0.19. Euro :-)

    J.

  • 68. Data: 2013-04-12 16:36:17
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Chris" napisał w wiadomości
    Maciej Bebenek nabazgrał(a):
    >Ty bedziesz wiedział ale 60-latek juz nie bardzo jak obsługiwać
    >kodami a apkę bedzie miał na pulpcie i zobaczy ile ma jeszcze kasy na
    >koncie.

    Jakos przez poprzednie lata sie umial poslugiwac.

    Ale nie o to chodzi - prosta aplikacja do obslugo konta - prosze
    bardzo, niech bedzie.
    (choc ma ograniczony zestaw systemow/telefonow na ktorych chodzi).

    Ale czemu ma sluzyc oplata za inne automatyczne systemy ?

    J.

  • 69. Data: 2013-04-12 16:51:32
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości
    W dniu 2013-04-12 13:54, J.F pisze:
    (...)
    >Nie, to Twoja dziwaczna interpretacja, ale jakoś mnie to nie dziwi.

    Tak to sformulowales, a ja juz zostalem wczesniej spaczony :-P

    >A o czym ja pisałem wcześniej?

    Sie pytales czy billingi analizuje, czy mi cos minut nie podkrada :-)

    >Już pisałem.

    Jakos nie zauwazylem.

    >Zresztą czemu miałoby zniknąć tak bez śladu?

    A czemu nie ? Nieznana usluga, blad programisty, albo Amber Gold :-)

    >Litości - przecież to płatna usługa z sms-ami premium. Będą w
    >bilingu.
    >Zaloguj się do systemu transakcyjnego i patrz jak jednostki znikają.

    Wyslij, potem pogadamy o tym co latwiej zauwazyc na konkretnym
    przykladzie :-P

    >A jak może zniknąć bez śladu? Wiesz, to że ktoś nie zwrócił na to
    >uwagi
    >to zupełnie inna kwestia.

    Ja o tym, ze jako klient prepaid jestem ustawiony na gorszej pozycji.
    Jak sobie nie zapisalem stanu, to zadnej mozliwosci sprawdzenia,
    a jak zapisalem, to zawsze moga ci odpisac "zle pan zapisal".

    >To zależy. System transakcyjny od dawna szwankuje, BOK do bani i z
    >usługami przespali. No, ale same usługi są zasadniczo realizowane
    >bez problemów.

    Ale to co bylo korzystne dla klienta jest likwidowane. Ani punktow,
    ani podwojnego doladowania, ani wydluzonego terminu ..

    >Jak tak policzyłem to więcej - 3 używane dość intensywnie, 1 średnio,
    >1 sporadycznie. Raz użytych czy wyrzuconych nie liczę. Sprawdzane
    >z różną intensywnością.

    Jak nieuzywane to sie nie dziwie ze mozesz pamietac "tam mam 15zl".
    Jak uzywane to stan sie zmienia.

    >Nie pamiętam dokładnie ile miesięcy wstecz
    >można sprawdzić w systemach transakcyjnych poszczególnych operatorów
    >dla pp, ale w najgorszym chyba jest co najmniej miesiąc.

    No co sprawdzisz, jak nie masz stanu sprzed miesiaca zapisanego ?

    >W czym więc problem?

    Ze jakby cos zle naliczyl, to nie mam kontroli.

> [...]
    >Jak ktoś mam 1000zł na pp to nic dziwnego, że nie wnika. Jak ma
    >doładowania np. po 50zł i korzysta z telefonu normalnie to szybko

    A kto normalny nie korzysta z podwojnego doladowania, jak ma okazje ?
    :-)

    >No to masz problem, albo go sobie sztucznie stwarzasz.

    A ty nie masz. Nie widzisz, to nie masz.

    >Mocno inaczej - po każdej operacji masz sms-a ze stanem konta i do
    >tego billing na 3 miesiące.

    sms klasy zero, szybko znika, a billing - tak samo wymaga znajomosci
    dawniejszego stanu.

    O tyle tylko lepiej ze latwiej zauwazyc, no i zapisywac trzeba
    rzadziej.

    P.S. a po kazdym otrzymanym platnym SMS przychodzi w Orange drugi z
    informacja o wysokosci oplaty ?

    J.

  • 70. Data: 2013-04-12 16:58:23
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "dizel" napisał w wiadomości
    On Fri, 12 Apr 2013 13:16:31 +0200, "J.F"
    >Chęć zysku???

    Watpie. Chyba maja tam jakiegos fachowca, ktory potrafi oszacowac ile
    na tym zarobia (codzienne sprawdzanie, hoho, 15 zl rocznie), a ile
    straca (no, to juz trudno oszacowac, ale niech 1% klientow sie wk* i
    odejdzie )

    >Widocznie trudno, nie każdy ma net w telefonie/domu

    smiem twierdzic ze w telefonie to prawie kazdy w dzisiejszych czasach.
    A sprawdzenie konta to ponoc nic nie kosztuje nawet bez pakietu.

    >i nie każdy jest
    >tak obeznany żeby wiedzieć co i jak najprostrza metoda to sprawdzenie
    >kodem więc pisanie że to nic takiego bo można sobie sprawdzić przez
    >apkę czy www to dla mnie żaden argument. Starsze osoby nie potrafią
    >tego raczej. I raczej są nieświadome tego że to kosztuje 4gr.

    Rozsylali o tym sms, sa dzieci, wnuczki ..

    J.