  • 51. Data: 2013-04-12 11:58:31
    Temat: Re: UWAGA! T-Mobile zmienił waru nki usługi "rok wa żności konta" - teraz jest to płatne!
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    "Chris" <c...@s...pl> wrote:
    > AL nabazgrał(a):

    > Bo są dwie appki jedna dla abo druga dla tt

    Faktycznie, odszczekuję - są dwie apki. Ta druga BARDZO rozwinięta :-)

  • 52. Data: 2013-04-12 12:10:15
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Maciej Bebenek nabazgrał(a):

    > Faktycznie, odszczekuję - są dwie apki. Ta druga BARDZO rozwinięta :-)

    Pokazuje stan konta co jest chyba najważniejsze przy ofertach na kartę .. co
    więcej potrzebne do codziennego użycia ?? jak chcesz coś zmienić albo więcej
    info logujesz się na stronę i masz all ..
    Nie powiem że nie przydał by się licznik danych ile zjadło z pakietu danych
    ale od tego są inne apki.

  • 53. Data: 2013-04-12 12:16:38
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-04-12 11:35, Chris pisze:
    > Artur Maśląg nabazgrał(a):
    >
    > Mam wersję TT i to co podaje to mi wystarcza :) potrzebuję sprawdzić
    > tylko czy mam odpowiednio funduszy do automatycznego przedłużenia
    > pakietu danych, reszta mi jest obojętnba.

    To się ciesz, że działa i chociaż pokazuje prawdziwe dane.
    Pozostaje mi uwierzyć na słowo.

    Serio :)

  • 54. Data: 2013-04-12 12:29:49
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Artur Maśląg nabazgrał(a):

    > To się ciesz, że działa i chociaż pokazuje prawdziwe dane.
    > Pozostaje mi uwierzyć na słowo.
    > Serio :)

    Seria. .. nie zwracam na to uwagi :) stać mnie na tel. opłaty, koszty rozmów
    a TT mam tylko dla tego że nie lubię być związanym abbo :) nie pasuje mi to
    idę gdzie indziej, chce nowy tel to kupuję (osatnio kupiłem SGS3 normalnie w
    firmie).

  • 55. Data: 2013-04-12 13:16:31
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości
    W dniu 2013-04-12 10:45, Chris pisze:
    >Tak, są dwie. Rzekłbym, że obie nadają się do pchania
    >karuzeli ;)

    Ale powiedzcie - co nimi kierowalo ?
    Jakies apki robic, strony - tak trudno utrzymac stara usluge
    sprawdzania przez telefon/kodem/SMS ?

    Wk* klientow chca, bo maja za duzo, pozbyc prepaidow sie chca,
    przerzucic ich na abonament ?
    Stara platforma nie wyrabia, nowa trzeba kupic, czy apki wyswietlaja
    duzo reklam ?

    J.

  • 56. Data: 2013-04-12 13:24:42
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-04-12 13:16, J.F pisze:

> [...]
    > przez telefon/kodem/SMS ?
    >
    > Wk* klientow chca, bo maja za duzo, pozbyc prepaidow sie chca,

    Nie wiem co kierowało - obie aplikacje (abo/prepaid) są zwalone.
    Jak się np. uda zalogować to dane z kosmosu. Jestem ciekaw ilu
    osobom działały poprawnie.

    > Stara platforma nie wyrabia, nowa trzeba kupic, czy apki wyswietlaja
    > duzo reklam ?

    Bladego pojęcia nie mam, a czy były reklamy nie pamiętam, ponieważ
    mem lepsze zajęcie niż bawienie się w beta-testera.

  • 57. Data: 2013-04-12 13:27:47
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-04-12 12:29, Chris pisze:
    > Artur Maśląg nabazgrał(a):

    > Seria. .. nie zwracam na to uwagi :)

    Szkoda - o sensowności używania takich aplikacji decyduje ich
    użyteczność, a nie fakt istnienia.

    > stać mnie na tel. opłaty, koszty rozmów a

    Z działaniem aplikacji ma to związek raczej niewielki...

  • 58. Data: 2013-04-12 13:40:33
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Artur Maśląg nabazgrał(a):

    > Szkoda - o sensowności używania takich aplikacji decyduje ich
    > użyteczność, a nie fakt istnienia.

    Ale apka mi mo swoich wad o których wspomniałem podaje mi dane jakich
    została stwożona, podaje stan konta i możliwość doładowania konta z poziomu
    apki (nie wiem jak to działa bo doładowywuję z konta inteligo)

    > Z działaniem aplikacji ma to związek raczej niewielki...

    tu się zgodzę :)

  • 59. Data: 2013-04-12 13:54:55
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    W dniu 2013-04-11 21:23, J.F. pisze:

    >Nie jestem paranoikiem i wybieram formę usługi w zależności od
    >potrzeb (itd.).

    Tu nie o paranoje chodzi tylko o podejscie. Bo zrozumialem mniej
    wiecej tak:
    "wole zaplacic nieco wiecej, bo wtedy nie widze na co mnie naciagaja"
    :-)

    >Ciebie może tak - jak mnie ktoś z takim telefonem 'dopadł', to
    >pytałem, czy ma świadomość, że ja mam tam trochę więcej usług.

    A nie dopadli ? Dziwne, bo to chyba z automatu lapia.
    I owszem, nie popatrzyli ze to np roaming podnosil oplaty.
    A moze lapia tylko tych co maja oplaty nieabonamentowe ... tym zawsze
    moga zaproponowac nowy, lepszy pakiet, dzieki ktoremu klient nie
    zaplaci sporadycznie 8zl, tylko 10 w kazdym miesiacu :-)

    >Zresztą Ty żyłujesz na najniższym abonamencie (co zresztą sam

    Ja nie zyluje, tylko nie odczuwam potrzeby gadania wiecej i najnizszy
    mnie zadowala calkowicie :-)

    >napisałeś) i jak tak patrzę po Twoich wypowiedziach, to nie masz
    >wiedzy i doświadczenia w szerszym zakresie.

    >Czego "demobilu raczej tak nie ma"?

    Jakiegos podbierania darmowych minut z puli przez rozne uslugi
    dodatkowe.
    Wiec raczej nie mam potrzeby analizowania bilingu aby zobaczyc czy
    mnie czyms nie obciazyli.
    Jesli kwota faktury odpowiada stalej, to nie obciazyli.

    >Bzdura - co zresztą wcześniej opisałem. Jak Ty nie możesz łatwo
    >sprawdzić, to Twój problem.

    O Wielki Wodzu, prosze, oswiec mnie lamera, jak sprawdzasz czy z konta
    prepaid nie zniknelo pare zl ... bez sladu w billingu.

    >LOL - a w czym mam wysyłać i jak?

    W telefonie wyslij. Ze swojego telefonu z abonamentem, i z telefonu
    dziecka na karte :-P

    >Wiesz, Twoja sofistyka mnie nudzi. Nie masz, nie miałeś, nie wiesz,
    >ale ideologię będziesz dorabiał...

    Po prostu glupi jestes, najprostszych rzeczy nie rozumiesz, ale klocic
    sie lubisz.

    Zniknie drobna (albo i nie drobna) suma z prepaida, i jak sprawdzisz
    ze znikla bez sladu ?

    >Wy może tak.

    >To Twój problem - to nie ja narzekam i wymyślam różne cudactwa.

    Niestety - jak widac w temacie T-mobile sie psuje. Jest gorzej niz
    bylo.
    Ale gdzie jest lepiej ?

    >A tak naprawdę to jaki masz problem? Bo wiesz, ja prywatnie w domu
    >miałem/mam 4 prepaidy z ważnością na rok i nikt mnie nie oszukał.
    >Fakt, część poszła gdzie indziej...

    Uzywane, nieuzywane, sprawdzane, nie sprawdzane ?

    Bo ja przyznaje - T-mobile rozlicza uczciwie, przynajmniej to co
    sprawdzalem.
    Ale w normalnie uzywanym telefonie mialbym problem wychwycic
    nieuczciwosc.

    SMS po rozmowie nie przysylaja, stan konta mam duzy i nie sprawdzam
    codziennie czy to juz trzeba doladowac,
    Doladowuje raz na rok, billing jest tylko z 30 dni - jak sobie nie
    notujesz co miesiac stanu, to jestes bez szans :-)

    Troche inaczej wyglada to w Orange, ale zasada w sumie podobna.

    J.

  • 60. Data: 2013-04-12 14:07:42
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Fri, 12 Apr 2013 13:16:31 +0200, "J.F"
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Ale powiedzcie - co nimi kierowalo ?

    Chęć zysku???
    >Jakies apki robic, strony - tak trudno utrzymac stara usluge
    >sprawdzania przez telefon/kodem/SMS ?

    Widocznie trudno, nie każdy ma net w telefonie/domu i nie każdy jest
    tak obeznany żeby wiedzieć co i jak najprostrza metoda to sprawdzenie
    kodem więc pisanie że to nic takiego bo można sobie sprawdzić przez
    apkę czy www to dla mnie żaden argument. Starsze osoby nie potrafią
    tego raczej. I raczej są nieświadome tego że to kosztuje 4gr.