eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmUWAGA! T-Mobile zmienił warunki usługi "rok ważności konta" - teraz jest to płatne!Re: UWAGA! T-Mobile zmienił warunki usługi "rok ważności konta" - teraz jest to płatne!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!opal.futuro.pl!szmaragd.futuro.pl!newsf
    eed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!ne
    ws.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    References: <kk32p0$k1k$1@news.task.gda.pl> <kk33g8$b6o$1@node1.news.atman.pl>
    <kk37pt$7fe$1@sunflower.man.poznan.pl>
    <d...@4...com>
    <kk39ck$eal$1@sunflower.man.poznan.pl> <kk3ere$aa2$1@node2.news.atman.pl>
    <5166daa2$0$26708$65785112@news.neostrada.pl>
    <5166e6ae$0$1211$65785112@news.neostrada.pl>
    <5166f594$0$1230$65785112@news.neostrada.pl>
    <5166fc92$0$1270$65785112@news.neostrada.pl>
    <1gs1ebk129gug$.5hlvns94etlu$.dlg@40tude.net>
    <51671599$0$1218$65785112@news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <51671599$0$1218$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: UWAGA! T-Mobile zmienił warunki usługi "rok ważności konta" - teraz
    jest to płatne!
    Date: Fri, 12 Apr 2013 13:54:55 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 15.4.3555.308
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V15.4.3555.308
    Lines: 124
    Message-ID: <5167f612$0$1251$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.6.161.162
    X-Trace: 1365767698 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1251 83.6.161.162:50671
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1044500
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości
    W dniu 2013-04-11 21:23, J.F. pisze:
    >>> No właśnie. W prepaidzie nie ma tak lekko. Stąd też ja wolę
    >>> abonament,
    >>> ponieważ nie muszę niczego sprawdzać i działa, a jak coś
    >>> przypadkiem
    >>> znajdę w billingu/fakturze to mogę reklamować. No, ale usługa
    >>> ciągle
    >>> działa.
    >> A nie masz wrazenia ze po prostu placisz z gory za wszystkie bledy,
    >> nawet jak nie wystapia ?

    >Nie jestem paranoikiem i wybieram formę usługi w zależności od
    >potrzeb (itd.).

    Tu nie o paranoje chodzi tylko o podejscie. Bo zrozumialem mniej
    wiecej tak:
    "wole zaplacic nieco wiecej, bo wtedy nie widze na co mnie naciagaja"
    :-)

    >> Juz mnie tak probowali lapac "zauwazylismy ze
    >> panu sie zdarza przekroczyc abonament, mamy wiec swietna oferte -
    >> wiecej darmowych minut, oczywiscie drozej, ale juz nigdy pan nie
    >> zaplaci wiecej niz umowiona kwota" :-)

    >Ciebie może tak - jak mnie ktoś z takim telefonem 'dopadł', to
    >pytałem, czy ma świadomość, że ja mam tam trochę więcej usług.

    A nie dopadli ? Dziwne, bo to chyba z automatu lapia.
    I owszem, nie popatrzyli ze to np roaming podnosil oplaty.
    A moze lapia tylko tych co maja oplaty nieabonamentowe ... tym zawsze
    moga zaproponowac nowy, lepszy pakiet, dzieki ktoremu klient nie
    zaplaci sporadycznie 8zl, tylko 10 w kazdym miesiacu :-)

    >Zresztą Ty żyłujesz na najniższym abonamencie (co zresztą sam

    Ja nie zyluje, tylko nie odczuwam potrzeby gadania wiecej i najnizszy
    mnie zadowala calkowicie :-)

    >napisałeś) i jak tak patrzę po Twoich wypowiedziach, to nie masz
    >wiedzy i doświadczenia w szerszym zakresie.

    >> Przy czym - w demobilu raczej tak nie ma, pakietow zlotowkowych nie
    >> maja, a za inne uslugi wola prawdziwe zlotowki a nie minuty.
    >Czego "demobilu raczej tak nie ma"?

    Jakiegos podbierania darmowych minut z puli przez rozne uslugi
    dodatkowe.
    Wiec raczej nie mam potrzeby analizowania bilingu aby zobaczyc czy
    mnie czyms nie obciazyli.
    Jesli kwota faktury odpowiada stalej, to nie obciazyli.

    >> Ja tylko o tym ze wbrew twojemu twierdzenniu o latwosci - nie
    >> sprawdzisz, jesli co miesiac nie zapisujesz stanu konta.
    >Bzdura - co zresztą wcześniej opisałem. Jak Ty nie możesz łatwo
    >sprawdzić, to Twój problem.

    O Wielki Wodzu, prosze, oswiec mnie lamera, jak sprawdzasz czy z konta
    prepaid nie zniknelo pare zl ... bez sladu w billingu.

    >>>> wyslij sms o tresci "Club info" na darmowy numer 60333 w
    >>>> abonamencie, to
    >>>> sie dowiesz czy tak latwo sie zorientowac :-P
    >>> Cóż - tak naprawdę to nie bardzo wiem o czym piszesz.
    >
    >> Wyslij, to sie dowiesz.

    >LOL - a w czym mam wysyłać i jak?

    W telefonie wyslij. Ze swojego telefonu z abonamentem, i z telefonu
    dziecka na karte :-P

    >>>>> A co, w prepaidzie nie masz dostępu do billingu? Bez jaj :)
    >>>> A oplaty nierozmowne tam sa, czy niekoniecznie ?
    >>> Sprawdź. Ja w swoich widziałem wszystko.
    >> Ale ja nie mam innych oplat, to tez widze wszystko :-)
    >Wiesz, Twoja sofistyka mnie nudzi. Nie masz, nie miałeś, nie wiesz,
    >ale ideologię będziesz dorabiał...

    Po prostu glupi jestes, najprostszych rzeczy nie rozumiesz, ale klocic
    sie lubisz.

    Zniknie drobna (albo i nie drobna) suma z prepaida, i jak sprawdzisz
    ze znikla bez sladu ?

    >>>> A billing w demobilu krotki, tylko miesiac.
    >>> To zostaw dziadów w cholerę.
    >> Niestety, jestesmy zwiazani do ostatniej zlotowki na koncie :-)
    >Wy może tak.

    >> A potem sie zobaczy. Tylko ... zostawic, ale gdzie pojsc ?
    >To Twój problem - to nie ja narzekam i wymyślam różne cudactwa.

    Niestety - jak widac w temacie T-mobile sie psuje. Jest gorzej niz
    bylo.
    Ale gdzie jest lepiej ?

    >> Nie mamy pana zlotowek na koncie i co pan nam zrobi ?
    >> W nielicznych przypadkach owszem, moga sie sami podlozyc, np na
    >> koncie
    >> 0, doladowano niedawno, a w/g billingu nie wygadales nawet calej
    >> kwoty
    >> doladowania. W innych jestes na przegranej pozycji.

    >A tak naprawdę to jaki masz problem? Bo wiesz, ja prywatnie w domu
    >miałem/mam 4 prepaidy z ważnością na rok i nikt mnie nie oszukał.
    >Fakt, część poszła gdzie indziej...

    Uzywane, nieuzywane, sprawdzane, nie sprawdzane ?

    Bo ja przyznaje - T-mobile rozlicza uczciwie, przynajmniej to co
    sprawdzalem.
    Ale w normalnie uzywanym telefonie mialbym problem wychwycic
    nieuczciwosc.

    SMS po rozmowie nie przysylaja, stan konta mam duzy i nie sprawdzam
    codziennie czy to juz trzeba doladowac,
    Doladowuje raz na rok, billing jest tylko z 30 dni - jak sobie nie
    notujesz co miesiac stanu, to jestes bez szans :-)

    Troche inaczej wyglada to w Orange, ale zasada w sumie podobna.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: