-
61. Data: 2013-04-12 14:51:17
Temat: Re: UWAGA! T-Mobile zmienił warunki usługi "rok ważności konta" - teraz jest to płatne!
Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>
W dniu 2013-04-12 13:54, J.F pisze:
> Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości
(...)
>> Nie jestem paranoikiem i wybieram formę usługi w zależności od
>> potrzeb (itd.).
>
> Tu nie o paranoje chodzi tylko o podejscie. Bo zrozumialem mniej wiecej
> tak:
> "wole zaplacic nieco wiecej, bo wtedy nie widze na co mnie naciagaja" :-)
Nie, to Twoja dziwaczna interpretacja, ale jakoś mnie to nie dziwi.
>> Ciebie może tak - jak mnie ktoś z takim telefonem 'dopadł', to
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
>> pytałem, czy ma świadomość, że ja mam tam trochę więcej usług.
>
> A nie dopadli ? Dziwne, bo to chyba z automatu lapia.
A co powyżej napisałem?
>> Czego "demobilu raczej tak nie ma"?
>
> Jakiegos podbierania darmowych minut z puli przez rozne uslugi dodatkowe.
> Wiec raczej nie mam potrzeby analizowania bilingu aby zobaczyc czy mnie
> czyms nie obciazyli.
> Jesli kwota faktury odpowiada stalej, to nie obciazyli.
A o czym ja pisałem wcześniej?
> O Wielki Wodzu, prosze, oswiec mnie lamera, jak sprawdzasz czy z konta
> prepaid nie zniknelo pare zl ... bez sladu w billingu.
Już pisałem. Zresztą czemu miałoby zniknąć tak bez śladu?
> W telefonie wyslij. Ze swojego telefonu z abonamentem, i z telefonu
> dziecka na karte :-P
Litości - przecież to płatna usługa z sms-ami premium. Będą w bilingu.
Zaloguj się do systemu transakcyjnego i patrz jak jednostki znikają.
>> Wiesz, Twoja sofistyka mnie nudzi. Nie masz, nie miałeś, nie wiesz,
>> ale ideologię będziesz dorabiał...
>
> Po prostu glupi jestes, najprostszych rzeczy nie rozumiesz, ale klocic
> sie lubisz.
LOL - argumencików brakuje? Wymyślasz jakieś rzeczy o znikaniu bez
śladu i jeszcze udowadniasz, że nie możesz tego znaleźć.
> Zniknie drobna (albo i nie drobna) suma z prepaida, i jak sprawdzisz ze
> znikla bez sladu ?
A jak może zniknąć bez śladu? Wiesz, to że ktoś nie zwrócił na to uwagi
to zupełnie inna kwestia.
>>> A potem sie zobaczy. Tylko ... zostawic, ale gdzie pojsc ?
>> To Twój problem - to nie ja narzekam i wymyślam różne cudactwa.
>
> Niestety - jak widac w temacie T-mobile sie psuje. Jest gorzej niz bylo.
To zależy. System transakcyjny od dawna szwankuje, BOK do bani i z
usługami przespali. No, ale same usługi są zasadniczo realizowane
bez problemów.
> Ale gdzie jest lepiej ?
Tak gdzie nas nie ma.
>> A tak naprawdę to jaki masz problem? Bo wiesz, ja prywatnie w domu
>> miałem/mam 4 prepaidy z ważnością na rok i nikt mnie nie oszukał.
>> Fakt, część poszła gdzie indziej...
>
> Uzywane, nieuzywane, sprawdzane, nie sprawdzane ?
Jak tak policzyłem to więcej - 3 używane dość intensywnie, 1 średnio,
1 sporadycznie. Raz użytych czy wyrzuconych nie liczę. Sprawdzane
z różną intensywnością. Nie pamiętam dokładnie ile miesięcy wstecz
można sprawdzić w systemach transakcyjnych poszczególnych operatorów
dla pp, ale w najgorszym chyba jest co najmniej miesiąc.
> Bo ja przyznaje - T-mobile rozlicza uczciwie, przynajmniej to co
> sprawdzalem.
W czym więc problem?
> Ale w normalnie uzywanym telefonie mialbym problem wychwycic nieuczciwosc.
Jak ktoś mam 1000zł na pp to nic dziwnego, że nie wnika. Jak ma
doładowania np. po 50zł i korzysta z telefonu normalnie to szybko
wychwyci, że coś się nie zgadza.
> SMS po rozmowie nie przysylaja, stan konta mam duzy i nie sprawdzam
> codziennie czy to juz trzeba doladowac,
> Doladowuje raz na rok, billing jest tylko z 30 dni - jak sobie nie
> notujesz co miesiac stanu, to jestes bez szans :-)
No to masz problem, albo go sobie sztucznie stwarzasz.
> Troche inaczej wyglada to w Orange, ale zasada w sumie podobna.
Mocno inaczej - po każdej operacji masz sms-a ze stanem konta i do
tego billing na 3 miesiące.
-
62. Data: 2013-04-12 14:59:17
Temat: Re: UWAGA! T-Mobile zmienił waru nki usługi "rok wa żności konta " - teraz jest to płatne!
Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>
"Chris" <c...@s...pl> wrote:
>
> Pokazuje stan konta co jest chyba najważniejsze przy ofertach na kartę ..
> co więcej potrzebne do codziennego użycia ?? jak chcesz coś zmienić albo
> więcej info logujesz się na stronę i masz all ..
W całym cywilizowanym świecie, w tym w Afryce, używa się do tego kodów
USSD, IVR-a, a w ostateczności bezpłatnego SMS-a. Apka, jeśli jest, z
reguły pozwala na zarządzanie kontem.
Paręnaście zagranicznych prepaidów przerobiłem, mam więc punkt odniesienia.
-
63. Data: 2013-04-12 15:01:34
Temat: Re: UWAGA! T-Mobile zmienił waru nki usługi "rok wa żności konta " - teraz jest to płatne!
Od: "Chris" <c...@s...pl>
Maciej Bebenek nabazgrał(a):
> "Chris" <c...@s...pl> wrote:
>> Pokazuje stan konta co jest chyba najważniejsze przy ofertach na kartę ..
>> co więcej potrzebne do codziennego użycia ?? jak chcesz coś zmienić albo
>> więcej info logujesz się na stronę i masz all ..
> W całym cywilizowanym świecie, w tym w Afryce, używa się do tego kodów
> USSD, IVR-a, a w ostateczności bezpłatnego SMS-a. Apka, jeśli jest, z
> reguły pozwala na zarządzanie kontem.
Ty bedziesz wiedział ale 60-latek juz nie bardzo jak obsługiwać kodami a
apkę bedzie miał na pulpcie i zobaczy ile ma jeszcze kasy na koncie.
--
www.bezwypadkowy.net - Sprawdź historię auta i zobacz czy nie było wrakiem.
www.automo.pl - Sprawdź VIN, wyposażenie, przebieg, historię wypadkową.
-
64. Data: 2013-04-12 15:05:22
Temat: Re: UWAGA! T-Mobile zmienił warunki usługi "rok wa żności konta" - teraz jest to płatne!
Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>
W dniu 2013-04-12 13:40, Chris pisze:
> Artur Maśląg nabazgrał(a):
>
>>>>>>>>>>> apka nie działa dla TT tylko do kont ABO, chyba że coś ostatnio
>>>>>>>>>>> się > zmieniło
>>>>>>>>>> Działa ale pokazuje tylko stan konta.
>>>>>>>>> Tylko abo. Sprawdziłem przed chwilą.
>>>>>>>> rowniez taktak - sprawdzilem przed chwila :)
>>>>>>>> chyba mowimy jednak o innyhc aplikacjach
>>>>>>> Bo są dwie appki jedna dla abo druga dla tt
>>>>>> Tak, są dwie. Rzekłbym, że obie nadają się do pchania
>>>>>> karuzeli ;)
>>>>> Mam wersję TT i to co podaje to mi wystarcza :) potrzebuję sprawdzić
>>>>> tylko czy mam odpowiednio funduszy do automatycznego przedłużenia
>>>>> pakietu danych, reszta mi jest obojętnba.
>>>> To się ciesz, że działa i chociaż pokazuje prawdziwe dane.
>>>> Pozostaje mi uwierzyć na słowo.
>>>> Serio :)
>>> Seria. .. nie zwracam na to uwagi :)
>> Szkoda - o sensowności używania takich aplikacji decyduje ich
>> użyteczność, a nie fakt istnienia.
>
> Ale apka mi mo swoich wad o których wspomniałem podaje mi dane jakich
> została stwożona, podaje stan konta i możliwość doładowania konta z
Gdybym miał się bawić w J.F to bym napisał, że po co Ci te informacje,
skoro nie zwracasz na to uwagi czy są poprawne :) Jednak spróbuję
jeszcze raz wyjaśnić - muszę Ci uwierzyć na słowo, że aplikacja
u Ciebie działa i podaje prawdziwe dane, ponieważ często-gęsto nie
daje się zalogować, bądź dane przez nie podawane są delikatnie
powiedziawszy podejrzane. Może coś się poprawiło o ostatnich
kilku miesiącach, ale w domu się poddaliśmy już wcześniej po
wielu próbach skorzystania z obu aplikacji. Znajomi też sobie dali
spokój - sam im wcześniej ten badziew zareklamowałem :)
-
65. Data: 2013-04-12 15:11:57
Temat: Re: UWAGA! T-Mobile zmienił waru nki usługi "rok wa żności konta " - teraz jest to płatne!
Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>
W dniu 2013-04-12 14:59, Maciej Bebenek pisze:
> "Chris" <c...@s...pl> wrote:
>>
>> Pokazuje stan konta co jest chyba najważniejsze przy ofertach na kartę ..
>> co więcej potrzebne do codziennego użycia ?? jak chcesz coś zmienić albo
>> więcej info logujesz się na stronę i masz all ..
>
> W całym cywilizowanym świecie, w tym w Afryce, używa się do tego kodów
> USSD, IVR-a, a w ostateczności bezpłatnego SMS-a.
Wszędzie sprawdzenie jest bezpłatne?
> Apka, jeśli jest, z
> reguły pozwala na zarządzanie kontem.
Zgadza się.
> Paręnaście zagranicznych prepaidów przerobiłem, mam więc punkt odniesienia.
:)
-
66. Data: 2013-04-12 15:19:16
Temat: Re: UWAGA! T-Mobile zmienił warunki usługi "rok wa żności konta" - teraz jest to płatne!
Od: "Chris" <c...@s...pl>
Artur Maśląg nabazgrał(a):
> W dniu 2013-04-12 13:40, Chris pisze:
>> Artur Maśląg nabazgrał(a):
>>>>>>>>>>>> apka nie działa dla TT tylko do kont ABO, chyba że coś ostatnio
>>>>>>>>>>>> się > zmieniło
>>>>>>>>>>> Działa ale pokazuje tylko stan konta.
>>>>>>>>>> Tylko abo. Sprawdziłem przed chwilą.
>>>>>>>>> rowniez taktak - sprawdzilem przed chwila :)
>>>>>>>>> chyba mowimy jednak o innyhc aplikacjach
>>>>>>>> Bo są dwie appki jedna dla abo druga dla tt
>>>>>>> Tak, są dwie. Rzekłbym, że obie nadają się do pchania
>>>>>>> karuzeli ;)
>>>>>> Mam wersję TT i to co podaje to mi wystarcza :) potrzebuję sprawdzić
>>>>>> tylko czy mam odpowiednio funduszy do automatycznego przedłużenia
>>>>>> pakietu danych, reszta mi jest obojętnba.
>>>>> To się ciesz, że działa i chociaż pokazuje prawdziwe dane.
>>>>> Pozostaje mi uwierzyć na słowo.
>>>>> Serio :)
>>>> Seria. .. nie zwracam na to uwagi :)
>>> Szkoda - o sensowności używania takich aplikacji decyduje ich
>>> użyteczność, a nie fakt istnienia.
>> Ale apka mi mo swoich wad o których wspomniałem podaje mi dane jakich
>> została stwożona, podaje stan konta i możliwość doładowania konta z
> Gdybym miał się bawić w J.F to bym napisał, że po co Ci te informacje,
> skoro nie zwracasz na to uwagi czy są poprawne :) Jednak spróbuję
> jeszcze raz wyjaśnić - muszę Ci uwierzyć na słowo, że aplikacja
> u Ciebie działa i podaje prawdziwe dane, ponieważ często-gęsto nie
> daje się zalogować, bądź dane przez nie podawane są delikatnie
> powiedziawszy podejrzane. Może coś się poprawiło o ostatnich
> kilku miesiącach, ale w domu się poddaliśmy już wcześniej po
> wielu próbach skorzystania z obu aplikacji. Znajomi też sobie dali
> spokój - sam im wcześniej ten badziew zareklamowałem :)
Podaje prawidłowo (chyba) bo dziś w trakcie romowy odpaiłem i miałem sumę XX
po czym T-M zabrał mi kasę na pakiet danych, odpaliłem apkę i suma była
mniejsza o pobraną kasę za PD.
Ale i tak ich dziś jadę zjebać bo mam SMS-a o tym że 19 marca mam pobraną
kasę za pakiet danych na 30 dni a dziś już pobrali następną więc wcieło mi 5
dni z pakietu ....
--
www.bezwypadkowy.net - Sprawdź historię auta i zobacz czy nie było wrakiem.
www.automo.pl - Sprawdź VIN, wyposażenie, przebieg, historię wypadkową.
-
67. Data: 2013-04-12 16:29:59
Temat: Re: UWAGA! T-Mobile zmienił waru nki usługi "rok wa żności konta " - teraz jest to płatne!
Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>
Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości
W dniu 2013-04-12 14:59, Maciej Bebenek pisze:
>> W całym cywilizowanym świecie, w tym w Afryce, używa się do tego
>> kodów
>> USSD, IVR-a, a w ostateczności bezpłatnego SMS-a.
>Wszędzie sprawdzenie jest bezpłatne?
>> Paręnaście zagranicznych prepaidów przerobiłem, mam więc punkt
>> odniesienia.
>:)
No ba, nawet w naszym zacofanym kraiku u wszystkich operatorow bylo
bezplatnie,
a teraz jeden zmienil zasady.
Ciekawe - w Niemczech tez zmienil ?
Hm, jesli dobrze rozumiem, to "KontoService" pod numerem 2000 jest
bezplatne,
ale wyslanie tam SMS to juz 0.19. Euro :-)
J.
-
68. Data: 2013-04-12 16:36:17
Temat: Re: UWAGA! T-Mobile zmienił waru nki usługi "rok wa żności konta " - teraz jest to płatne!
Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>
Użytkownik "Chris" napisał w wiadomości
Maciej Bebenek nabazgrał(a):
>> W całym cywilizowanym świecie, w tym w Afryce, używa się do tego
>> kodów
>> USSD, IVR-a, a w ostateczności bezpłatnego SMS-a. Apka, jeśli jest,
>> z
>> reguły pozwala na zarządzanie kontem.
>Ty bedziesz wiedział ale 60-latek juz nie bardzo jak obsługiwać
>kodami a apkę bedzie miał na pulpcie i zobaczy ile ma jeszcze kasy na
>koncie.
Jakos przez poprzednie lata sie umial poslugiwac.
Ale nie o to chodzi - prosta aplikacja do obslugo konta - prosze
bardzo, niech bedzie.
(choc ma ograniczony zestaw systemow/telefonow na ktorych chodzi).
Ale czemu ma sluzyc oplata za inne automatyczne systemy ?
J.
-
69. Data: 2013-04-12 16:51:32
Temat: Re: UWAGA! T-Mobile zmienił warunki usługi "rok ważności konta" - teraz jest to płatne!
Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>
Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości
W dniu 2013-04-12 13:54, J.F pisze:
(...)
>>> Nie jestem paranoikiem i wybieram formę usługi w zależności od
>>> potrzeb (itd.).
>> Tu nie o paranoje chodzi tylko o podejscie. Bo zrozumialem mniej
>> wiecej
>> tak:
>> "wole zaplacic nieco wiecej, bo wtedy nie widze na co mnie
>> naciagaja" :-)
>Nie, to Twoja dziwaczna interpretacja, ale jakoś mnie to nie dziwi.
Tak to sformulowales, a ja juz zostalem wczesniej spaczony :-P
>>> Czego "demobilu raczej tak nie ma"?
>> Jakiegos podbierania darmowych minut z puli przez rozne uslugi
>> dodatkowe.
>> Wiec raczej nie mam potrzeby analizowania bilingu aby zobaczyc czy
>> mnie
>> czyms nie obciazyli.
>> Jesli kwota faktury odpowiada stalej, to nie obciazyli.
>A o czym ja pisałem wcześniej?
Sie pytales czy billingi analizuje, czy mi cos minut nie podkrada :-)
>> O Wielki Wodzu, prosze, oswiec mnie lamera, jak sprawdzasz czy z
>> konta
>> prepaid nie zniknelo pare zl ... bez sladu w billingu.
>Już pisałem.
Jakos nie zauwazylem.
>Zresztą czemu miałoby zniknąć tak bez śladu?
A czemu nie ? Nieznana usluga, blad programisty, albo Amber Gold :-)
>> W telefonie wyslij. Ze swojego telefonu z abonamentem, i z telefonu
>> dziecka na karte :-P
>Litości - przecież to płatna usługa z sms-ami premium. Będą w
>bilingu.
>Zaloguj się do systemu transakcyjnego i patrz jak jednostki znikają.
Wyslij, potem pogadamy o tym co latwiej zauwazyc na konkretnym
przykladzie :-P
>> Zniknie drobna (albo i nie drobna) suma z prepaida, i jak
>> sprawdzisz ze
>> znikla bez sladu ?
>A jak może zniknąć bez śladu? Wiesz, to że ktoś nie zwrócił na to
>uwagi
>to zupełnie inna kwestia.
Ja o tym, ze jako klient prepaid jestem ustawiony na gorszej pozycji.
Jak sobie nie zapisalem stanu, to zadnej mozliwosci sprawdzenia,
a jak zapisalem, to zawsze moga ci odpisac "zle pan zapisal".
>>>> A potem sie zobaczy. Tylko ... zostawic, ale gdzie pojsc ?
>>> To Twój problem - to nie ja narzekam i wymyślam różne cudactwa.
>> Niestety - jak widac w temacie T-mobile sie psuje. Jest gorzej niz
>> bylo.
>To zależy. System transakcyjny od dawna szwankuje, BOK do bani i z
>usługami przespali. No, ale same usługi są zasadniczo realizowane
>bez problemów.
Ale to co bylo korzystne dla klienta jest likwidowane. Ani punktow,
ani podwojnego doladowania, ani wydluzonego terminu ..
>>> A tak naprawdę to jaki masz problem? Bo wiesz, ja prywatnie w domu
>>> miałem/mam 4 prepaidy z ważnością na rok i nikt mnie nie oszukał.
>>> Fakt, część poszła gdzie indziej...
>> Uzywane, nieuzywane, sprawdzane, nie sprawdzane ?
>Jak tak policzyłem to więcej - 3 używane dość intensywnie, 1 średnio,
>1 sporadycznie. Raz użytych czy wyrzuconych nie liczę. Sprawdzane
>z różną intensywnością.
Jak nieuzywane to sie nie dziwie ze mozesz pamietac "tam mam 15zl".
Jak uzywane to stan sie zmienia.
>Nie pamiętam dokładnie ile miesięcy wstecz
>można sprawdzić w systemach transakcyjnych poszczególnych operatorów
>dla pp, ale w najgorszym chyba jest co najmniej miesiąc.
No co sprawdzisz, jak nie masz stanu sprzed miesiaca zapisanego ?
>> Bo ja przyznaje - T-mobile rozlicza uczciwie, przynajmniej to co
>> sprawdzalem.
>W czym więc problem?
Ze jakby cos zle naliczyl, to nie mam kontroli.
> Ale w normalnie uzywanym telefonie mialbym problem wychwycic
> nieuczciwosc.
>Jak ktoś mam 1000zł na pp to nic dziwnego, że nie wnika. Jak ma
>doładowania np. po 50zł i korzysta z telefonu normalnie to szybko
>wychwyci, że coś się nie zgadza.
A kto normalny nie korzysta z podwojnego doladowania, jak ma okazje ?
:-)
>> SMS po rozmowie nie przysylaja, stan konta mam duzy i nie sprawdzam
>> codziennie czy to juz trzeba doladowac,
>> Doladowuje raz na rok, billing jest tylko z 30 dni - jak sobie nie
>> notujesz co miesiac stanu, to jestes bez szans :-)
>No to masz problem, albo go sobie sztucznie stwarzasz.
A ty nie masz. Nie widzisz, to nie masz.
>> Troche inaczej wyglada to w Orange, ale zasada w sumie podobna.
>Mocno inaczej - po każdej operacji masz sms-a ze stanem konta i do
>tego billing na 3 miesiące.
sms klasy zero, szybko znika, a billing - tak samo wymaga znajomosci
dawniejszego stanu.
O tyle tylko lepiej ze latwiej zauwazyc, no i zapisywac trzeba
rzadziej.
P.S. a po kazdym otrzymanym platnym SMS przychodzi w Orange drugi z
informacja o wysokosci oplaty ?
J.
-
70. Data: 2013-04-12 16:58:23
Temat: Re: UWAGA! T-Mobile zmienił warunki usługi "rok wa żności konta" - teraz jest to płatne!
Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>
Użytkownik "dizel" napisał w wiadomości
On Fri, 12 Apr 2013 13:16:31 +0200, "J.F"
>>Ale powiedzcie - co nimi kierowalo ?
>Chęć zysku???
Watpie. Chyba maja tam jakiegos fachowca, ktory potrafi oszacowac ile
na tym zarobia (codzienne sprawdzanie, hoho, 15 zl rocznie), a ile
straca (no, to juz trudno oszacowac, ale niech 1% klientow sie wk* i
odejdzie )
>>Jakies apki robic, strony - tak trudno utrzymac stara usluge
>>sprawdzania przez telefon/kodem/SMS ?
>Widocznie trudno, nie każdy ma net w telefonie/domu
smiem twierdzic ze w telefonie to prawie kazdy w dzisiejszych czasach.
A sprawdzenie konta to ponoc nic nie kosztuje nawet bez pakietu.
>i nie każdy jest
>tak obeznany żeby wiedzieć co i jak najprostrza metoda to sprawdzenie
>kodem więc pisanie że to nic takiego bo można sobie sprawdzić przez
>apkę czy www to dla mnie żaden argument. Starsze osoby nie potrafią
>tego raczej. I raczej są nieświadome tego że to kosztuje 4gr.
Rozsylali o tym sms, sa dzieci, wnuczki ..
J.