-
1. Data: 2011-08-12 10:15:20
Temat: UWAGA PLAY OKRADA!
Od: Alias Awatar <a...@a...pl>
Witam
Właśnie stwierdziłem, ze
PLAY kasuje kasę za wysłuchanie komunikatu:
"Abonent chwilowo niedostepny mozesz wysłać mu notatke sms..."
Wykryte w przypadku połączeń play fresh / play fresh.
Opłata pobrana za 100% wysłuchanych komunikatów.
Moim zdaniem zwykłe złodziejstwo.
G.
-
2. Data: 2011-08-12 13:01:18
Temat: Re: UWAGA PLAY OKRADA!
Od: "SDD" <s...@t...pl>
Użytkownik "Alias Awatar" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
news:j22uh2$oju$1@news.onet.pl...
> Opłata pobrana za 100% wysłuchanych komunikatów.
> Moim zdaniem zwykłe złodziejstwo.
Moim nie - przeciez jak dzwonisz i slyszysz ten komunikat, to widzisz, ze
leci czas polaczenia i jesli sie nie chcesz rozlaczyc to Twoj problem.
Zlodziejstwem, a raczej cwaniactwem jest natomiast uruchamianie tej uslugi
abonentom, ktorzy dopiero sami moga ja wylaczyc.
Pozdrawiam
SDD
-
3. Data: 2011-08-12 17:29:56
Temat: Re: UWAGA PLAY OKRADA!
Od: zly <b...@N...fm>
Dnia Fri, 12 Aug 2011 15:01:18 +0200, SDD napisał(a):
> Moim nie - przeciez jak dzwonisz i slyszysz ten komunikat, to widzisz, ze
> leci czas polaczenia i jesli sie nie chcesz rozlaczyc to Twoj problem.\
Masz trzecie oko w uchu, czy może ty z tych co chodzą po centrach
handlowych ze słuchawkami w uszach trzymając jednocześnie telefon i
mikrofon przed nosem?
--
marcin
-
4. Data: 2011-08-14 14:18:02
Temat: Re: UWAGA PLAY OKRADA!
Od: "Q" <n...@s...pl>
>> Opłata pobrana za 100% wysłuchanych komunikatów.
>> Moim zdaniem zwykłe złodziejstwo.
>
> Moim nie - przeciez jak dzwonisz i slyszysz ten komunikat, to widzisz, ze
> leci czas polaczenia i jesli sie nie chcesz rozlaczyc to Twoj problem.
Patrzysz na telefon podczas nie-video-rozmowy?
A nawet jak szybko zobaczysz, ze zaczal sie odliczac czas,
to i tak costam-costam z konta potraca.
Takich "niuansow" jest sporo, np.:
- mam dosyc wysoki abonament z bezplatnymi polaczeniami do Play;
(dokladnie: "nielimitowane rozmowy ze wszystkimi w sieci Play");
nr playowego BOK jest w siecie Play - zgadnij czy cos place jak tam
dzwonie? :)
- zlodziejsko-skurwysynskie naliczanie pierwszej faktury
- kulawy ebok / play24
- wchuj fajnych uslug, ktore ...nie dzialaja
Ta firma to jedna wielka fuszerka, amatorszczyzna, itd...
-
5. Data: 2011-08-14 15:54:37
Temat: Re: UWAGA PLAY OKRADA!
Od: Florian <e...@g...pl>
W dniu 2011-08-14 16:18, Q pisze:
> Takich "niuansow" jest sporo, np.:
> - mam dosyc wysoki abonament z bezplatnymi polaczeniami do Play;
> (dokladnie: "nielimitowane rozmowy ze wszystkimi w sieci Play");
> nr playowego BOK jest w siecie Play - zgadnij czy cos place jak tam
> dzwonie? :)
> - zlodziejsko-skurwysynskie naliczanie pierwszej faktury
> - kulawy ebok / play24
> - wchuj fajnych uslug, ktore ...nie dzialaja
>
> Ta firma to jedna wielka fuszerka, amatorszczyzna, itd...
Ja to wiem, Ty to wiesz, wiele osób o tym wie i albo nie ma zamiaru
skorzystać z ich usług albo odchodzą jak im się lojalki skończą.
Zawsze mówiłem, że cena to nie wszystko.
Jak mam płacić 10zł za BIS (usługa BlackBerry) i jak w moim przypadku
czekać 29 dni na jego prawidłowe włączenie (nie działało pomimo pobrania
opłat i info w Play24, że włączone i nie doczekałem włączenia) wolę
zapłacić u innego opka 22zł i wiem, że działa, a jak nie działa to wiem,
że zadzwonię do BOK i problem rozwiążą.
Testowałem w lipcu Play Fresh
BIS'a nie włączyli - info o włączeniu było
Poczty nie wyłączyli - info o wyłączeniu było
Porażka
Zagorzałych zwolenników Play proszę o przełączenie się na nadajniki
Play, a nie korzystanie z Plusa. I wówczas dowiadują się ile warta jest
ich sieć. :D
--
Florian
-
6. Data: 2011-08-14 17:45:05
Temat: Re: UWAGA PLAY OKRADA!
Od: Bydlę <p...@g...com>
On 2011-08-12 12:15:20 +0200, Alias Awatar <a...@a...pl> said:
> Opłata pobrana za 100% wysłuchanych komunikatów.
Czyli dopiero po zakończeniu całego komunikatu naliczają opłatę?
No, to nie jest tak źle...
--
Bydlę
-
7. Data: 2011-08-15 07:14:18
Temat: Re: UWAGA PLAY OKRADA!
Od: ">>Galeon<<" <s...@w...pl>
W dniu 2011-08-12 12:15, Alias Awatar pisze:
> Witam
> Właśnie stwierdziłem, ze
> PLAY kasuje kasę za wysłuchanie komunikatu:
> "Abonent chwilowo niedostepny mozesz wysłać mu notatke sms..."
> Wykryte w przypadku połączeń play fresh / play fresh.
> Opłata pobrana za 100% wysłuchanych komunikatów.
> Moim zdaniem zwykłe złodziejstwo.
>
> G.
Zjada kase jak poczta głosowa, tylko że tu się nie nagrywasz a
zostawiasz wiadomość
-
8. Data: 2011-08-15 07:49:43
Temat: Re: UWAGA PLAY OKRADA!
Od: "majkel" <majkel123@[NOSPAM].poczta.onet.pl>
Użytkownik "Florian" <e...@g...pl> napisał w wiadomości
news:j28r4r$ai6$1@news.net.icm.edu.pl...
>W dniu 2011-08-14 16:18, Q pisze:
>
> Ja to wiem, Ty to wiesz, wiele osób o tym wie i albo nie ma zamiaru
> skorzystać z ich usług albo odchodzą jak im się lojalki skończą.
Mówisz o pojedynczych przypadkach, nierozgarnietych klientow ktorzy byli do
czegos przyzwyczajeni a teraz nie maja tego w play i rezygnuja. Z kazdej
sieci jest odplyw klientow, ale tendencja jest w druga strone i nic na to
nie poradzisz.
> Zawsze mówiłem, że cena to nie wszystko.
Tu masz racje. Polecam dawna siec Era. Oni tam mieli taka fajna loterie
gdzie zabieralo 4,88PLN dziennie z konta.
> Jak mam płacić 10zł za BIS (usługa BlackBerry) i jak w moim przypadku
> czekać 29 dni na jego prawidłowe włączenie (nie działało pomimo pobrania
> opłat i info w Play24, że włączone i nie doczekałem włączenia) wolę
> zapłacić u innego opka 22zł i wiem, że działa, a jak nie działa to wiem,
> że zadzwonię do BOK i problem rozwiążą.
Pokaz mi rozwijajaca sie firme, w ktorej wszystkie nowosci dzialaja od razu.
Kup sobie byle jaki odtwarzacz, tuner czy inny sprzet - czy bedzie wszystko
perfekt dzialac?
Zanim cos dopracuja to z reguly mija rok.
Jakbys dobrze poszukal to by sie okazalo ze nie tylko Play ma problemy z
roznymi uslugami.
> Testowałem w lipcu Play Fresh
> BIS'a nie włączyli - info o włączeniu było
> Poczty nie wyłączyli - info o wyłączeniu było
>
> Porażka
Poczty nie wylaczyli? Nie rozsmieszaj mnie :D
> Zagorzałych zwolenników Play proszę o przełączenie się na nadajniki Play,
> a nie korzystanie z Plusa. I wówczas dowiadują się ile warta jest ich
> sieć. :D
Dobre dobre :)
Nic nie bede przelaczal. Za to place zeby korzystac z sieci Plusa i miec
zasieg 2 sieci.
I zeby była jasność - nie jestem "zagorzały" i chętnie zmienię sieć, jeśli
ktoś mi da lepsze warunki niz Play (minute do wszystkich za 10gr, czy
nielimitowane rozmowy w sieci i na stacjonarki przy abo. za 30zl w PdF).
majkel
ps. pozdrawiam frajerow placacych swoim zajebistym operatorom 80gr/min do
Play ;)
-
9. Data: 2011-08-15 08:11:50
Temat: Re: UWAGA PLAY OKRADA!
Od: Florian <e...@g...pl>
W dniu 2011-08-15 09:49, majkel pisze:
> Mówisz o pojedynczych przypadkach, nierozgarnietych klientow
Mówię o kliencie, który wie czego chce, jak najbardziej rozgarniętym,
zajmującym się zawodowo telefonią (BlackBerry), który dzwoniąc do BOK
dokładnie informował czego chce i jak to zrobić.
Odpowiedź zawsze była jedna.
"Nie można przełączyć do działu technicznego, mogę napisać reklamację i
musi Pan czekać na jej rozpatrzenie" - oczywiście czas oczekiwania na
rozpatrzenie to 14 dni.
Sorry ale u W3 zrestartowanie konta BIS to około 1 minuty. Play nie
potrafił tego zrobić przez 29 dni za to zasypywali klienta sugestiami
całkowicie z sufitu niezwiązanymi z problemem.
Oczywiście za dwa miesiące opłata za usługę pobrana, a mimo to usługa
niewłączona.
To ja za takie usługi podziękuję. Wolę 2x więcej zapłacić i móc korzystać.
Całe szczęście, że nie podpisałem lojalki.
> Poczty nie wylaczyli? Nie rozsmieszaj mnie :D
W panelu Play24 poczta wyłączona, w panelu BOK poczta wyłączona, a mimo
to nadal następowało przekierowanie do poczty.
Po 5 dniach "udało się" (i to chyba przez przypadek) operatorowi pocztę
wyłączyć.
To nie jest śmieszne. To jest żenujące.
> I zeby była jasność - nie jestem "zagorzały" i chętnie zmienię sieć,
> jeśli ktoś mi da lepsze warunki niz Play (minute do wszystkich za 10gr,
> czy nielimitowane rozmowy w sieci i na stacjonarki przy abo. za 30zl w
> PdF).
Czy to taki rarytas z tymi 10gr?
Nic specjalnego.
> Jakbys dobrze poszukal to by sie okazalo ze nie tylko Play ma problemy z roznymi
uslugami.
Mają problemy ale mają też całkowicie inne podejście.
Nawet sobie nie wyobrażasz ilu klientów odchodzi z Play.
Część po zakończeniu lojalek, a część je zrywając i płacąc kary.
Jak już pisałem. Cena to nie wszystko.
--
Florian
-
10. Data: 2011-08-15 08:35:21
Temat: Re: UWAGA PLAY OKRADA!
Od: "wk" <w...@n...pl>
Użytkownik "Florian" <e...@g...pl> napisał w wiadomości
news:j2akc5$h43$1@news.net.icm.edu.pl...
>W dniu 2011-08-15 09:49, majkel pisze:
>
>> Mówisz o pojedynczych przypadkach, nierozgarnietych klientow
>
> Mówię o kliencie, który wie czego chce, jak najbardziej rozgarniętym,
> zajmującym się zawodowo telefonią (BlackBerry), który dzwoniąc do BOK
> dokładnie informował czego chce i jak to zrobić.
>
> Odpowiedź zawsze była jedna.
> "Nie można przełączyć do działu technicznego, mogę napisać reklamację i
> musi Pan czekać na jej rozpatrzenie" - oczywiście czas oczekiwania na
> rozpatrzenie to 14 dni.
>
> Sorry ale u W3 zrestartowanie konta BIS to około 1 minuty. Play nie
> potrafił tego zrobić przez 29 dni za to zasypywali klienta sugestiami
> całkowicie z sufitu niezwiązanymi z problemem.
> Oczywiście za dwa miesiące opłata za usługę pobrana, a mimo to usługa
> niewłączona.
>
> To ja za takie usługi podziękuję. Wolę 2x więcej zapłacić i móc korzystać.
> Całe szczęście, że nie podpisałem lojalki.
Ja już napisałem. To nowa usluga w Play i konsultanci pewnie
nieprzeszkoleni. Mi jak nie potrafia czegos zalatwic telefonicznie to pisze
pismo i wysylam fax'em. Jest wtedy wieksza szansa ze przekaza to komus
bardziej kumatemu. Zreszta nie znam sie na tym blackberry wiec nie będę o
tym dyskutował.
>> Poczty nie wylaczyli? Nie rozsmieszaj mnie :D
>
> W panelu Play24 poczta wyłączona, w panelu BOK poczta wyłączona, a mimo to
> nadal następowało przekierowanie do poczty.
> Po 5 dniach "udało się" (i to chyba przez przypadek) operatorowi pocztę
> wyłączyć.
> To nie jest śmieszne. To jest żenujące.
To samo miałem w erze. i-boa swoje a rzeczywistość swoje. Poczta dzialala
jak ta lala ;) Ale musze przyznac, wystarczyl 1 (platny) telefon do BOA i
wpisanie kodu ##002#.
Jak bylem na delegacji na ukrainie to mi era nagle wlaczyla poczte. I co sie
okazalo? Ze za kazda odrzucana rozmowe kasowalo mnie na 6zl! Po prowrocie
dostalem rachunek wiekszy o 280zl! Następnie jak każdy myslacy czlowiek
napisalem reklamację...
Nie ma co nawet opisywac takich przypadkow, bo nic one nie wnosza do
dyskusji.
>> I zeby była jasność - nie jestem "zagorzały" i chętnie zmienię sieć,
>> jeśli ktoś mi da lepsze warunki niz Play (minute do wszystkich za 10gr,
>> czy nielimitowane rozmowy w sieci i na stacjonarki przy abo. za 30zl w
>> PdF).
>
> Czy to taki rarytas z tymi 10gr?
>
> Nic specjalnego.
Dla Ciebie nic specjalnego a dla mnie super oferta. Po co mam ladowac kase w
operatora i potem nerwowo przegladac bilingi sprawdzajac ile w tym miesiacu
bylo drogich polaczen do Play?
>> Jakbys dobrze poszukal to by sie okazalo ze nie tylko Play ma problemy z
>> roznymi uslugami.
>
> Mają problemy ale mają też całkowicie inne podejście.
>
> Nawet sobie nie wyobrażasz ilu klientów odchodzi z Play.
> Część po zakończeniu lojalek, a część je zrywając i płacąc kary.
Ale więcej przychodzi do Play.
> Jak już pisałem. Cena to nie wszystko.
Okazuje się jednak ze dla wiekszosci klientow - tak...
majkel