eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmUWAGA PLAY OKRADA!
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 18

  • 1. Data: 2011-08-12 10:15:20
    Temat: UWAGA PLAY OKRADA!
    Od: Alias Awatar <a...@a...pl>

    Witam
    Właśnie stwierdziłem, ze
    PLAY kasuje kasę za wysłuchanie komunikatu:
    "Abonent chwilowo niedostepny mozesz wysłać mu notatke sms..."
    Wykryte w przypadku połączeń play fresh / play fresh.
    Opłata pobrana za 100% wysłuchanych komunikatów.
    Moim zdaniem zwykłe złodziejstwo.

    G.


  • 2. Data: 2011-08-12 13:01:18
    Temat: Re: UWAGA PLAY OKRADA!
    Od: "SDD" <s...@t...pl>


    Użytkownik "Alias Awatar" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:j22uh2$oju$1@news.onet.pl...

    > Opłata pobrana za 100% wysłuchanych komunikatów.
    > Moim zdaniem zwykłe złodziejstwo.

    Moim nie - przeciez jak dzwonisz i slyszysz ten komunikat, to widzisz, ze
    leci czas polaczenia i jesli sie nie chcesz rozlaczyc to Twoj problem.
    Zlodziejstwem, a raczej cwaniactwem jest natomiast uruchamianie tej uslugi
    abonentom, ktorzy dopiero sami moga ja wylaczyc.

    Pozdrawiam
    SDD



  • 3. Data: 2011-08-12 17:29:56
    Temat: Re: UWAGA PLAY OKRADA!
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Fri, 12 Aug 2011 15:01:18 +0200, SDD napisał(a):


    > Moim nie - przeciez jak dzwonisz i slyszysz ten komunikat, to widzisz, ze
    > leci czas polaczenia i jesli sie nie chcesz rozlaczyc to Twoj problem.\

    Masz trzecie oko w uchu, czy może ty z tych co chodzą po centrach
    handlowych ze słuchawkami w uszach trzymając jednocześnie telefon i
    mikrofon przed nosem?


    --
    marcin


  • 4. Data: 2011-08-14 14:18:02
    Temat: Re: UWAGA PLAY OKRADA!
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    >> Opłata pobrana za 100% wysłuchanych komunikatów.
    >> Moim zdaniem zwykłe złodziejstwo.
    >
    > Moim nie - przeciez jak dzwonisz i slyszysz ten komunikat, to widzisz, ze
    > leci czas polaczenia i jesli sie nie chcesz rozlaczyc to Twoj problem.

    Patrzysz na telefon podczas nie-video-rozmowy?
    A nawet jak szybko zobaczysz, ze zaczal sie odliczac czas,
    to i tak costam-costam z konta potraca.

    Takich "niuansow" jest sporo, np.:
    - mam dosyc wysoki abonament z bezplatnymi polaczeniami do Play;
    (dokladnie: "nielimitowane rozmowy ze wszystkimi w sieci Play");
    nr playowego BOK jest w siecie Play - zgadnij czy cos place jak tam
    dzwonie? :)
    - zlodziejsko-skurwysynskie naliczanie pierwszej faktury
    - kulawy ebok / play24
    - wchuj fajnych uslug, ktore ...nie dzialaja

    Ta firma to jedna wielka fuszerka, amatorszczyzna, itd...


  • 5. Data: 2011-08-14 15:54:37
    Temat: Re: UWAGA PLAY OKRADA!
    Od: Florian <e...@g...pl>

    W dniu 2011-08-14 16:18, Q pisze:

    > Takich "niuansow" jest sporo, np.:
    > - mam dosyc wysoki abonament z bezplatnymi polaczeniami do Play;
    > (dokladnie: "nielimitowane rozmowy ze wszystkimi w sieci Play");
    > nr playowego BOK jest w siecie Play - zgadnij czy cos place jak tam
    > dzwonie? :)
    > - zlodziejsko-skurwysynskie naliczanie pierwszej faktury
    > - kulawy ebok / play24
    > - wchuj fajnych uslug, ktore ...nie dzialaja
    >
    > Ta firma to jedna wielka fuszerka, amatorszczyzna, itd...

    Ja to wiem, Ty to wiesz, wiele osób o tym wie i albo nie ma zamiaru
    skorzystać z ich usług albo odchodzą jak im się lojalki skończą.

    Zawsze mówiłem, że cena to nie wszystko.

    Jak mam płacić 10zł za BIS (usługa BlackBerry) i jak w moim przypadku
    czekać 29 dni na jego prawidłowe włączenie (nie działało pomimo pobrania
    opłat i info w Play24, że włączone i nie doczekałem włączenia) wolę
    zapłacić u innego opka 22zł i wiem, że działa, a jak nie działa to wiem,
    że zadzwonię do BOK i problem rozwiążą.

    Testowałem w lipcu Play Fresh
    BIS'a nie włączyli - info o włączeniu było
    Poczty nie wyłączyli - info o wyłączeniu było

    Porażka

    Zagorzałych zwolenników Play proszę o przełączenie się na nadajniki
    Play, a nie korzystanie z Plusa. I wówczas dowiadują się ile warta jest
    ich sieć. :D

    --
    Florian


  • 6. Data: 2011-08-14 17:45:05
    Temat: Re: UWAGA PLAY OKRADA!
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-08-12 12:15:20 +0200, Alias Awatar <a...@a...pl> said:

    > Opłata pobrana za 100% wysłuchanych komunikatów.

    Czyli dopiero po zakończeniu całego komunikatu naliczają opłatę?
    No, to nie jest tak źle...



    --
    Bydlę


  • 7. Data: 2011-08-15 07:14:18
    Temat: Re: UWAGA PLAY OKRADA!
    Od: ">>Galeon<<" <s...@w...pl>

    W dniu 2011-08-12 12:15, Alias Awatar pisze:
    > Witam
    > Właśnie stwierdziłem, ze
    > PLAY kasuje kasę za wysłuchanie komunikatu:
    > "Abonent chwilowo niedostepny mozesz wysłać mu notatke sms..."
    > Wykryte w przypadku połączeń play fresh / play fresh.
    > Opłata pobrana za 100% wysłuchanych komunikatów.
    > Moim zdaniem zwykłe złodziejstwo.
    >
    > G.

    Zjada kase jak poczta głosowa, tylko że tu się nie nagrywasz a
    zostawiasz wiadomość


  • 8. Data: 2011-08-15 07:49:43
    Temat: Re: UWAGA PLAY OKRADA!
    Od: "majkel" <majkel123@[NOSPAM].poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Florian" <e...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:j28r4r$ai6$1@news.net.icm.edu.pl...
    >W dniu 2011-08-14 16:18, Q pisze:
    >
    > Ja to wiem, Ty to wiesz, wiele osób o tym wie i albo nie ma zamiaru
    > skorzystać z ich usług albo odchodzą jak im się lojalki skończą.
    Mówisz o pojedynczych przypadkach, nierozgarnietych klientow ktorzy byli do
    czegos przyzwyczajeni a teraz nie maja tego w play i rezygnuja. Z kazdej
    sieci jest odplyw klientow, ale tendencja jest w druga strone i nic na to
    nie poradzisz.

    > Zawsze mówiłem, że cena to nie wszystko.
    Tu masz racje. Polecam dawna siec Era. Oni tam mieli taka fajna loterie
    gdzie zabieralo 4,88PLN dziennie z konta.

    > Jak mam płacić 10zł za BIS (usługa BlackBerry) i jak w moim przypadku
    > czekać 29 dni na jego prawidłowe włączenie (nie działało pomimo pobrania
    > opłat i info w Play24, że włączone i nie doczekałem włączenia) wolę
    > zapłacić u innego opka 22zł i wiem, że działa, a jak nie działa to wiem,
    > że zadzwonię do BOK i problem rozwiążą.
    Pokaz mi rozwijajaca sie firme, w ktorej wszystkie nowosci dzialaja od razu.
    Kup sobie byle jaki odtwarzacz, tuner czy inny sprzet - czy bedzie wszystko
    perfekt dzialac?
    Zanim cos dopracuja to z reguly mija rok.
    Jakbys dobrze poszukal to by sie okazalo ze nie tylko Play ma problemy z
    roznymi uslugami.

    > Testowałem w lipcu Play Fresh
    > BIS'a nie włączyli - info o włączeniu było
    > Poczty nie wyłączyli - info o wyłączeniu było
    >
    > Porażka
    Poczty nie wylaczyli? Nie rozsmieszaj mnie :D

    > Zagorzałych zwolenników Play proszę o przełączenie się na nadajniki Play,
    > a nie korzystanie z Plusa. I wówczas dowiadują się ile warta jest ich
    > sieć. :D
    Dobre dobre :)
    Nic nie bede przelaczal. Za to place zeby korzystac z sieci Plusa i miec
    zasieg 2 sieci.
    I zeby była jasność - nie jestem "zagorzały" i chętnie zmienię sieć, jeśli
    ktoś mi da lepsze warunki niz Play (minute do wszystkich za 10gr, czy
    nielimitowane rozmowy w sieci i na stacjonarki przy abo. za 30zl w PdF).

    majkel
    ps. pozdrawiam frajerow placacych swoim zajebistym operatorom 80gr/min do
    Play ;)


  • 9. Data: 2011-08-15 08:11:50
    Temat: Re: UWAGA PLAY OKRADA!
    Od: Florian <e...@g...pl>

    W dniu 2011-08-15 09:49, majkel pisze:

    > Mówisz o pojedynczych przypadkach, nierozgarnietych klientow

    Mówię o kliencie, który wie czego chce, jak najbardziej rozgarniętym,
    zajmującym się zawodowo telefonią (BlackBerry), który dzwoniąc do BOK
    dokładnie informował czego chce i jak to zrobić.

    Odpowiedź zawsze była jedna.
    "Nie można przełączyć do działu technicznego, mogę napisać reklamację i
    musi Pan czekać na jej rozpatrzenie" - oczywiście czas oczekiwania na
    rozpatrzenie to 14 dni.

    Sorry ale u W3 zrestartowanie konta BIS to około 1 minuty. Play nie
    potrafił tego zrobić przez 29 dni za to zasypywali klienta sugestiami
    całkowicie z sufitu niezwiązanymi z problemem.
    Oczywiście za dwa miesiące opłata za usługę pobrana, a mimo to usługa
    niewłączona.

    To ja za takie usługi podziękuję. Wolę 2x więcej zapłacić i móc korzystać.
    Całe szczęście, że nie podpisałem lojalki.

    > Poczty nie wylaczyli? Nie rozsmieszaj mnie :D

    W panelu Play24 poczta wyłączona, w panelu BOK poczta wyłączona, a mimo
    to nadal następowało przekierowanie do poczty.
    Po 5 dniach "udało się" (i to chyba przez przypadek) operatorowi pocztę
    wyłączyć.
    To nie jest śmieszne. To jest żenujące.

    > I zeby była jasność - nie jestem "zagorzały" i chętnie zmienię sieć,
    > jeśli ktoś mi da lepsze warunki niz Play (minute do wszystkich za 10gr,
    > czy nielimitowane rozmowy w sieci i na stacjonarki przy abo. za 30zl w
    > PdF).

    Czy to taki rarytas z tymi 10gr?

    Nic specjalnego.

    > Jakbys dobrze poszukal to by sie okazalo ze nie tylko Play ma problemy z roznymi
    uslugami.

    Mają problemy ale mają też całkowicie inne podejście.

    Nawet sobie nie wyobrażasz ilu klientów odchodzi z Play.
    Część po zakończeniu lojalek, a część je zrywając i płacąc kary.

    Jak już pisałem. Cena to nie wszystko.

    --
    Florian


  • 10. Data: 2011-08-15 08:35:21
    Temat: Re: UWAGA PLAY OKRADA!
    Od: "wk" <w...@n...pl>

    Użytkownik "Florian" <e...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:j2akc5$h43$1@news.net.icm.edu.pl...
    >W dniu 2011-08-15 09:49, majkel pisze:
    >
    >> Mówisz o pojedynczych przypadkach, nierozgarnietych klientow
    >
    > Mówię o kliencie, który wie czego chce, jak najbardziej rozgarniętym,
    > zajmującym się zawodowo telefonią (BlackBerry), który dzwoniąc do BOK
    > dokładnie informował czego chce i jak to zrobić.
    >
    > Odpowiedź zawsze była jedna.
    > "Nie można przełączyć do działu technicznego, mogę napisać reklamację i
    > musi Pan czekać na jej rozpatrzenie" - oczywiście czas oczekiwania na
    > rozpatrzenie to 14 dni.
    >
    > Sorry ale u W3 zrestartowanie konta BIS to około 1 minuty. Play nie
    > potrafił tego zrobić przez 29 dni za to zasypywali klienta sugestiami
    > całkowicie z sufitu niezwiązanymi z problemem.
    > Oczywiście za dwa miesiące opłata za usługę pobrana, a mimo to usługa
    > niewłączona.
    >
    > To ja za takie usługi podziękuję. Wolę 2x więcej zapłacić i móc korzystać.
    > Całe szczęście, że nie podpisałem lojalki.
    Ja już napisałem. To nowa usluga w Play i konsultanci pewnie
    nieprzeszkoleni. Mi jak nie potrafia czegos zalatwic telefonicznie to pisze
    pismo i wysylam fax'em. Jest wtedy wieksza szansa ze przekaza to komus
    bardziej kumatemu. Zreszta nie znam sie na tym blackberry wiec nie będę o
    tym dyskutował.

    >> Poczty nie wylaczyli? Nie rozsmieszaj mnie :D
    >
    > W panelu Play24 poczta wyłączona, w panelu BOK poczta wyłączona, a mimo to
    > nadal następowało przekierowanie do poczty.
    > Po 5 dniach "udało się" (i to chyba przez przypadek) operatorowi pocztę
    > wyłączyć.
    > To nie jest śmieszne. To jest żenujące.
    To samo miałem w erze. i-boa swoje a rzeczywistość swoje. Poczta dzialala
    jak ta lala ;) Ale musze przyznac, wystarczyl 1 (platny) telefon do BOA i
    wpisanie kodu ##002#.
    Jak bylem na delegacji na ukrainie to mi era nagle wlaczyla poczte. I co sie
    okazalo? Ze za kazda odrzucana rozmowe kasowalo mnie na 6zl! Po prowrocie
    dostalem rachunek wiekszy o 280zl! Następnie jak każdy myslacy czlowiek
    napisalem reklamację...
    Nie ma co nawet opisywac takich przypadkow, bo nic one nie wnosza do
    dyskusji.

    >> I zeby była jasność - nie jestem "zagorzały" i chętnie zmienię sieć,
    >> jeśli ktoś mi da lepsze warunki niz Play (minute do wszystkich za 10gr,
    >> czy nielimitowane rozmowy w sieci i na stacjonarki przy abo. za 30zl w
    >> PdF).
    >
    > Czy to taki rarytas z tymi 10gr?
    >
    > Nic specjalnego.
    Dla Ciebie nic specjalnego a dla mnie super oferta. Po co mam ladowac kase w
    operatora i potem nerwowo przegladac bilingi sprawdzajac ile w tym miesiacu
    bylo drogich polaczen do Play?

    >> Jakbys dobrze poszukal to by sie okazalo ze nie tylko Play ma problemy z
    >> roznymi uslugami.
    >
    > Mają problemy ale mają też całkowicie inne podejście.
    >
    > Nawet sobie nie wyobrażasz ilu klientów odchodzi z Play.
    > Część po zakończeniu lojalek, a część je zrywając i płacąc kary.
    Ale więcej przychodzi do Play.

    > Jak już pisałem. Cena to nie wszystko.
    Okazuje się jednak ze dla wiekszosci klientow - tak...

    majkel

strony : [ 1 ] . 2


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: