  • 1. Data: 2011-08-10 20:57:52
    Temat: play HUAWEI IDEOS U8500 do zabawy
    Od: peter <p...@p...com>

    po rejestracji na testujsmartfona.pl mozna
    dostac HUAWEI IDEOS U8500 na 2 tygodnie z 1GB limitem

  • 2. Data: 2011-08-11 07:39:46
    Temat: Re: play HUAWEI IDEOS U8500 do zabawy
    Od: Dan <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-08-10 22:57, peter pisze:
    > po rejestracji na testujsmartfona.pl mozna
    > dostac HUAWEI IDEOS U8500 na 2 tygodnie z 1GB limitem

    Zapisałem się i po odbiór mam się zgłosić 19.08-22.08, ciekawe jaką cenę
    zaproponują bez abonamentu?
    Pozdrawiam Dan.

  • 3. Data: 2011-08-11 08:13:57
    Od: Grzegorz S <g...@s...waw.pl>

    Dan <m...@p...onet.pl> wrote:

    > Zapisałem się i po odbiór mam się zgłosić 19.08-22.08, ciekawe jaką cenę
    > zaproponują bez abonamentu?
    > Pozdrawiam Dan.

    Dowiedz się i daj znać :-)
    Ciekawe, czy lepsze to to niż Samsung Galaxy Ace bo w abonamentach jest w zbliżonej
    cenie.

    --
    gs

  • 4. Data: 2011-08-11 13:01:14
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Zapisałem się i po odbiór mam się zgłosić 19.08-22.08, ciekawe jaką cenę
    > zaproponują bez abonamentu?

    Na allegro sa w od 500zl do 600zl.

  • 5. Data: 2011-08-11 13:52:40
    Od: Flo <e...@g...pl>

    W dniu 2011-08-11 09:39, Dan pisze:

    > Zapisałem się i po odbiór mam się zgłosić 19.08-22.08, ciekawe jaką cenę
    > zaproponują bez abonamentu?

    Skoro kara za nieoddanie to 400zł więc cena powinna być niższa.

    --
    Florian

  • 6. Data: 2011-08-11 19:40:36
    Od: Dan <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-08-11 15:52, Flo pisze:

    > Skoro kara za nieoddanie to 400zł więc cena powinna być niższa.

    W punkcie PLAY też nie znają szczegółów, dowiedziałem się tylko, że
    gdybym chciał po 14 dniach abonament to urządzenie jest w cenie o
    "taryfę wyższą" niż cennik ale co do zakupu poza abonamentem nie mają
    wytycznych. Pozdrawiam Dan.

  • 7. Data: 2011-08-12 06:29:02
    Od: "Jeremiasz" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Dan" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > chciał po 14 dniach abonament to urządzenie jest w cenie o "taryfę wyższą"
    > niż cennik ale co do zakupu poza abonamentem nie mają wytycznych.

    Czyli pewnie będzie cena standard - można na stronie Play wejść w MIX i
    obadać już teraz - przy najmniejszej liczbie doładowań wychodzi to bodajże 3
    stówy z hakiem.
    Dla mnie największy brak tego fona - brak kamerki do video rozmów -
    zwłaszcza teraz, gdy Skype wyszedł na Androida i pomału pojawia się na coraz
    węcej modeli.

    JA

  • 8. Data: 2011-08-12 16:33:21
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu Cz 11 08 2011 9:39, Dan pisze:

    > Zapisałem się i po odbiór mam się zgłosić 19.08-22.08, ciekawe jaką cenę
    > zaproponują bez abonamentu?
    > Pozdrawiam Dan.

    Ogólnie do wszystkich którzy będą bawić się tym fonem: planuje
    ktokolwiek zbierać punkty? Nagrody niezbyt ciekawe :-/

    --
    ALEX generał lejtnant Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę
    rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

  • 9. Data: 2011-08-13 10:41:19
    Od: mister <b...@e...com>

    W dniu 2011-08-12 18:33, ALEX pisze:
    > Ogólnie do wszystkich którzy będą bawić się tym fonem: planuje
    > ktokolwiek zbierać punkty? Nagrody niezbyt ciekawe :-/

    dostalem sie do programu, ale nigdzie nie moge znalesc o co chodzi z
    tymi punktami i innymi zasadami programu.
    najbardziej mnie interesuje co sie stanie jak popsuje mechanicznie ten
    telefon. obciaza mnie kosztami ?
    ogolnie akcja bardzo fajna i moze przyniesc ciekawy efekt. sam nie
    uzytkuje smartphona bo odpychaja mnie dotykowe wyswietlacze, ktore
    wedlug mnie sa malo funkcjonalne w takim urzadzeniu jak telefon. byc
    moze uzywajac go przez dwa tygodnie zmienie swoje zdanie ?

  • 10. Data: 2011-08-13 10:54:16
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu So 13 08 2011 12:41, mister pisze:

    > dostalem sie do programu, ale nigdzie nie moge znalesc o co chodzi z
    > tymi punktami i innymi zasadami programu.

    www.testujsmartfona.pl -> logujesz się -> i voila.
    "Niżej znajdziesz ekskluzywne materiały z planu zdjęciowego. Kolejne
    zobaczysz po osiągnięciu przez Ciebie podanej liczby punktów."
    Jakoś oglądanie tego pajaca W niezbyt mnie kręci :-/

    > najbardziej mnie interesuje co sie stanie jak popsuje mechanicznie ten
    > telefon. obciaza mnie kosztami ?

    Czytałeś regulamin?

> [...]
    > wedlug mnie sa malo funkcjonalne w takim urzadzeniu jak telefon. byc
    > moze uzywajac go przez dwa tygodnie zmienie swoje zdanie ?

    Kwestia wprawy. Sam mam niedotykowego fona i dotykowego smarta. Zero
    kłopotów z obsługą jednego i drugiego.