  • 1. Data: 2011-08-12 07:57:14
    Temat: Orange pakiet głosowy za 900zł?
    Od: Marx <M...@n...com>

    Mam w POP dziwną pozycję w stanie konta, mianowicie: Pakiety głosowe
    903,22zł
    Czy wiecie może co to jest?
    http://imageshack.us/photo/my-images/855/pakietyglos
    owe.jpg/
    Dodam iż posiadam pakiet wyrażony w minutach (SMS:646) i jest ich około
    3000, ale po pierwsze ich ważność różni się o jeden dzień, a po drugie
    jest to wyrażone w minutach a nie w złotówkach...
    Marx

  • 2. Data: 2011-08-12 21:52:59
    Temat: Re: Orange pakiet głosowy za 900zł?
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    to jest pop gadane-bodajze tak to sie nazywalo, czyli np. stara wersja
    uslugi 1000minut,

    ja mam 518zł, czyli 1750minut na orange i stacjonarne, co miesiac
    przedluzane 30 minutami na orange i stacjonarne.
    poprostu wyrazili to w zlotowkach a nie minutach, przy czym
    1min.=29groszy