  • 1. Data: 2011-08-10 19:55:13
    Temat: Sim+ 29gr do plusa za cala rozmowe nie działa
    Od: "Dariusz Młyński" <m...@p...pl>

    Taryfa Simplus
    Mam włączoną opcje 29gr za cała rozmowę w Plusie
    sprawdzam kodem *136# i widze, że mam aktywną promocje
    29 gr do wszystkich sieci i 29 gr za rozmowę dla stałych

    Dzwonię pod numer Plusowy - rozmawiam kilka minut i co
    żeżarło mi 1,50 - próbują okradać klienta czy coś innego ?

    Trochę mi szkoda kolenych 2zł na rozmowę z BOKiem

    Może jakieś sugestie ?

  • 2. Data: 2011-08-10 20:19:50
    Temat: Re: Sim+ 29gr do plusa za cala rozmowe nie działa
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 10 Aug 2011 21:55:13 +0200, Dariusz Młyński napisał(a):
> [...]
    > żeżarło mi 1,50 - próbują okradać klienta czy coś innego ?
    >
    > Trochę mi szkoda kolenych 2zł na rozmowę z BOKiem

    Do takiej Ery to mozna bylo e-mailem, do orange tez, ale widac do
    najlepszej sieci nie :-)

    > Może jakieś sugestie ?

    A ten numer to aby na pewno w plusie ?

    J.

  • 3. Data: 2011-08-10 21:09:28
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Dariusz Młyński" <m...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Dzwonię pod numer Plusowy - rozmawiam kilka minut i co
    > żeżarło mi 1,50 - próbują okradać klienta czy coś innego ?

    Jestes absolutnie na 100% pewien, ze numer jest w Plusie?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 4. Data: 2011-08-11 07:57:42
    Od: "JJK" <k...@N...gazeta.pl>

    Dariusz Młyński <m...@p...pl> napisał(a):

> [...]
    > żeżarło mi 1,50 - próbują okradać klienta czy coś innego ?
    >
    > Trochę mi szkoda kolenych 2zł na rozmowę z BOKiem

    Kilka minut ? Może było to akurat 5 minut i 11 sekund ?
    Jaki był czas połączenia ? Policz sobie ile policzyli za minutę.

  • 5. Data: 2011-08-11 08:21:43
    Temat: Re: Sim+ 29gr do plusa za cala rozmowe nie dzia?a
    Od: Flo <e...@g...pl>

    W dniu 2011-08-10 21:55, Dariusz M?y?ski pisze:

    > Mam w??czon? opcje 29gr za ca?a rozmow? w Plusie
    > sprawdzam kodem *136# i widze, ?e mam aktywn? promocje
    > 29 gr do wszystkich sieci i 29 gr za rozmow? dla sta?ych

    Użyj
    http://www.t-mobile.pl/pl/indywidualni/stali_klienci
    /uslugi_do_telefonu/polaczenia/przenoszalnosc_numero
    i będziesz wiedział gdzie dzwonisz.
    Stawiam na numer z puli Plusa przeniesiony do innej sieci

    > Dzwoni? pod numer Plusowy - rozmawiam kilka minut i co
    > ?e?ar?o mi 1,50 - pr?buj? okrada? klienta czy co? innego ?

    Stawka za połączenie z BOK bez względu na czas połączenia.
    Chyba wszyscy operatorzy pobierają taką opłatę.

    --
    Florian

  • 6. Data: 2011-08-11 17:38:03
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > Do takiej Ery to mozna bylo e-mailem, do orange tez, ale widac do
    > najlepszej sieci nie :-)

    A wiesz ile czeka się na odpowiedź na takie pismo ?!

  • 7. Data: 2011-08-12 15:44:02
    Od: Dariusz Młyński <m...@p...pl>

    > A ten numer to aby na pewno w plusie ?
    >
    > J.

    Na pewno.
    Oba telefony są moje :)

  • 8. Data: 2011-08-12 15:45:25
    Od: Dariusz Młyński <m...@p...pl>

    > Jestes absolutnie na 100% pewien, ze numer jest w Plusie?

    Na 200%.
    Oba telefony są moje :)

  • 9. Data: 2011-08-12 15:57:02
    Od: Dariusz Młyński <m...@p...pl>

    > Kilka minut ? Może było to akurat 5 minut i 11 sekund ?
    > Jaki był czas połączenia ? Policz sobie ile policzyli za minutę.

    Niezależnie ile było minut zgodnie z taryfą powinno być 29gr za całą rozmowę
    (rozmowa w Plusie)
    A zeżarło z konta ponad 1,50 - i faktycznie gadałem z 5 minut.

    Łatwo oszukać konsumenta w PrePaid - nie ma bilingów
    - większośc komórek jest nie zarejestrowana więc na stronie
    nie ma bilingu

    Jedyna możliwosć sprawdzenie kosztu rozmowy to sprawdzenie stanu konta przed
    i po
    rozmowie. Mało kto to sprawdza. Ja sprawdziłem bo wcześniej córka mi
    sygnalizowała,
    że "zjadło" jej za jakąś rozmowe 31 groszy zamiast 29 - jak któś ma mało na
    koncie to
    pilnuje. Więc przpadek nie jest odosobniony.

    Usługa może raz działac a raz nie - a pieniądze z konta schodzą.

    Napisałem do Plusa - czekam na odzew.
    Myślę, że będzie problem bo komórki nie są zarejestrowane.
    Ale całe szczęście są administrowane z konta abonentowego.
    Jak będzie trzeba to oprę się o UOKiK i UKE

    I może to być jakaś globalna wpadka Plusa.