  • 1. Data: 2011-08-13 14:20:07
    Temat: Orange Multi Box w serwisie Orange On-line - coś zepsuli?
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    Od jakiegoś czasu korzystając z serwisu Orange i usługi Multi Box
    natrafiam na pewne niedogodności: po zalogowaniu się sesja trwa raptem
    5-7 minut. Jeśli po tym czasie kliknę w jakąś opcję to każe mi się znowu
    logować. A druga sprawa: coś chyba stało się z szablonem strony
    kontaktów, bo po kliknięciu w Multi Box w Kontakty ukazuje się lista,
    bardzo skromna i oszczędna i różna od tego, co było wcześniej. Przy
    dodawaniu kontaktu ukazuje się kolejna strona, nie wygląda pięknie, pola
    się zlewają i można pomylić się wypełniając okienka. Czy u Was też tak jest?

    Wygląda to tak (w przeglądarce Firefox):
    http://img819.imageshack.us/img819/4687/orangeplmult
    iboxcontact.png
    http://img13.imageshack.us/img13/7822/orangeplmultib
    oxaddcont.png

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 2. Data: 2011-08-13 15:14:14
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl>

    On 2011-08-13 16:20, Krystek wrote:
> [...]
    > bardzo skromna i oszczędna i różna od tego, co było wcześniej. Przy
    > dodawaniu kontaktu ukazuje się kolejna strona, nie wygląda pięknie, pola

    TP/Orange mają nowych dostawców usług bodajze chyba od pocz. 2010 roku
    /kotrakty wieloletnie/, widocznie też mają ciekawe spojrzenie na
    usability ;)

  • 3. Data: 2011-08-13 21:24:11
    Od: lukz <l...@v...pl>

    W dniu 2011-08-13 17:14, Rafał Łukawski pisze:

    > TP/Orange mają nowych dostawców usług bodajze chyba od pocz. 2010 roku
    > /kotrakty wieloletnie/, widocznie też mają ciekawe spojrzenie na
    > usability ;)

    No usability maja wyborne. Teraz i tak jest lepiej. Jak z tym
    zapoczatkowali i wszedlem na ich strone, to myslalem ze adres pomylilem
    z pudelek.pl ;)