eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmUWAGA PLAY OKRADA!Re: UWAGA PLAY OKRADA!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.POSTED!not-for
    -mail
    From: "wk" <w...@n...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: UWAGA PLAY OKRADA!
    Date: Mon, 15 Aug 2011 10:35:21 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 72
    Message-ID: <j2aloc$atn$1@news.onet.pl>
    References: <j22uh2$oju$1@news.onet.pl> <j2386u$r9n$1@news.onet.pl>
    <j28lf5$534$1@news.task.gda.pl> <j28r4r$ai6$1@news.net.icm.edu.pl>
    <4e48cf9a$0$3496$65785112@news.neostrada.pl>
    <j2akc5$h43$1@news.net.icm.edu.pl>
    NNTP-Posting-Host: aaal104.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1313397331 11191 83.4.11.104 (15 Aug 2011 08:35:31 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 15 Aug 2011 08:35:31 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <j2akc5$h43$1@news.net.icm.edu.pl>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18463
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1014780
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Florian" <e...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:j2akc5$h43$1@news.net.icm.edu.pl...
    >W dniu 2011-08-15 09:49, majkel pisze:
    >
    >> Mówisz o pojedynczych przypadkach, nierozgarnietych klientow
    >
    > Mówię o kliencie, który wie czego chce, jak najbardziej rozgarniętym,
    > zajmującym się zawodowo telefonią (BlackBerry), który dzwoniąc do BOK
    > dokładnie informował czego chce i jak to zrobić.
    >
    > Odpowiedź zawsze była jedna.
    > "Nie można przełączyć do działu technicznego, mogę napisać reklamację i
    > musi Pan czekać na jej rozpatrzenie" - oczywiście czas oczekiwania na
    > rozpatrzenie to 14 dni.
    >
    > Sorry ale u W3 zrestartowanie konta BIS to około 1 minuty. Play nie
    > potrafił tego zrobić przez 29 dni za to zasypywali klienta sugestiami
    > całkowicie z sufitu niezwiązanymi z problemem.
    > Oczywiście za dwa miesiące opłata za usługę pobrana, a mimo to usługa
    > niewłączona.
    >
    > To ja za takie usługi podziękuję. Wolę 2x więcej zapłacić i móc korzystać.
    > Całe szczęście, że nie podpisałem lojalki.
    Ja już napisałem. To nowa usluga w Play i konsultanci pewnie
    nieprzeszkoleni. Mi jak nie potrafia czegos zalatwic telefonicznie to pisze
    pismo i wysylam fax'em. Jest wtedy wieksza szansa ze przekaza to komus
    bardziej kumatemu. Zreszta nie znam sie na tym blackberry wiec nie będę o
    tym dyskutował.

    >> Poczty nie wylaczyli? Nie rozsmieszaj mnie :D
    >
    > W panelu Play24 poczta wyłączona, w panelu BOK poczta wyłączona, a mimo to
    > nadal następowało przekierowanie do poczty.
    > Po 5 dniach "udało się" (i to chyba przez przypadek) operatorowi pocztę
    > wyłączyć.
    > To nie jest śmieszne. To jest żenujące.
    To samo miałem w erze. i-boa swoje a rzeczywistość swoje. Poczta dzialala
    jak ta lala ;) Ale musze przyznac, wystarczyl 1 (platny) telefon do BOA i
    wpisanie kodu ##002#.
    Jak bylem na delegacji na ukrainie to mi era nagle wlaczyla poczte. I co sie
    okazalo? Ze za kazda odrzucana rozmowe kasowalo mnie na 6zl! Po prowrocie
    dostalem rachunek wiekszy o 280zl! Następnie jak każdy myslacy czlowiek
    napisalem reklamację...
    Nie ma co nawet opisywac takich przypadkow, bo nic one nie wnosza do
    dyskusji.

    >> I zeby była jasność - nie jestem "zagorzały" i chętnie zmienię sieć,
    >> jeśli ktoś mi da lepsze warunki niz Play (minute do wszystkich za 10gr,
    >> czy nielimitowane rozmowy w sieci i na stacjonarki przy abo. za 30zl w
    >> PdF).
    >
    > Czy to taki rarytas z tymi 10gr?
    >
    > Nic specjalnego.
    Dla Ciebie nic specjalnego a dla mnie super oferta. Po co mam ladowac kase w
    operatora i potem nerwowo przegladac bilingi sprawdzajac ile w tym miesiacu
    bylo drogich polaczen do Play?

    >> Jakbys dobrze poszukal to by sie okazalo ze nie tylko Play ma problemy z
    >> roznymi uslugami.
    >
    > Mają problemy ale mają też całkowicie inne podejście.
    >
    > Nawet sobie nie wyobrażasz ilu klientów odchodzi z Play.
    > Część po zakończeniu lojalek, a część je zrywając i płacąc kary.
    Ale więcej przychodzi do Play.

    > Jak już pisałem. Cena to nie wszystko.
    Okazuje się jednak ze dla wiekszosci klientow - tak...

    majkel

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: