-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.POSTED!not-for
-mail
From: "wk" <w...@n...pl>
Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
Subject: Re: UWAGA PLAY OKRADA!
Date: Mon, 15 Aug 2011 10:35:21 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 72
Message-ID: <j2aloc$atn$1@news.onet.pl>
References: <j22uh2$oju$1@news.onet.pl> <j2386u$r9n$1@news.onet.pl>
<j28lf5$534$1@news.task.gda.pl> <j28r4r$ai6$1@news.net.icm.edu.pl>
<4e48cf9a$0$3496$65785112@news.neostrada.pl>
<j2akc5$h43$1@news.net.icm.edu.pl>
NNTP-Posting-Host: aaal104.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1313397331 11191 83.4.11.104 (15 Aug 2011 08:35:31 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 15 Aug 2011 08:35:31 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <j2akc5$h43$1@news.net.icm.edu.pl>
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18463
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1014780
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Florian" <e...@g...pl> napisał w wiadomości
news:j2akc5$h43$1@news.net.icm.edu.pl...
>W dniu 2011-08-15 09:49, majkel pisze:
>
>> Mówisz o pojedynczych przypadkach, nierozgarnietych klientow
>
> Mówię o kliencie, który wie czego chce, jak najbardziej rozgarniętym,
> zajmującym się zawodowo telefonią (BlackBerry), który dzwoniąc do BOK
> dokładnie informował czego chce i jak to zrobić.
>
> Odpowiedź zawsze była jedna.
> "Nie można przełączyć do działu technicznego, mogę napisać reklamację i
> musi Pan czekać na jej rozpatrzenie" - oczywiście czas oczekiwania na
> rozpatrzenie to 14 dni.
>
> Sorry ale u W3 zrestartowanie konta BIS to około 1 minuty. Play nie
> potrafił tego zrobić przez 29 dni za to zasypywali klienta sugestiami
> całkowicie z sufitu niezwiązanymi z problemem.
> Oczywiście za dwa miesiące opłata za usługę pobrana, a mimo to usługa
> niewłączona.
>
> To ja za takie usługi podziękuję. Wolę 2x więcej zapłacić i móc korzystać.
> Całe szczęście, że nie podpisałem lojalki.
Ja już napisałem. To nowa usluga w Play i konsultanci pewnie
nieprzeszkoleni. Mi jak nie potrafia czegos zalatwic telefonicznie to pisze
pismo i wysylam fax'em. Jest wtedy wieksza szansa ze przekaza to komus
bardziej kumatemu. Zreszta nie znam sie na tym blackberry wiec nie będę o
tym dyskutował.
>> Poczty nie wylaczyli? Nie rozsmieszaj mnie :D
>
> W panelu Play24 poczta wyłączona, w panelu BOK poczta wyłączona, a mimo to
> nadal następowało przekierowanie do poczty.
> Po 5 dniach "udało się" (i to chyba przez przypadek) operatorowi pocztę
> wyłączyć.
> To nie jest śmieszne. To jest żenujące.
To samo miałem w erze. i-boa swoje a rzeczywistość swoje. Poczta dzialala
jak ta lala ;) Ale musze przyznac, wystarczyl 1 (platny) telefon do BOA i
wpisanie kodu ##002#.
Jak bylem na delegacji na ukrainie to mi era nagle wlaczyla poczte. I co sie
okazalo? Ze za kazda odrzucana rozmowe kasowalo mnie na 6zl! Po prowrocie
dostalem rachunek wiekszy o 280zl! Następnie jak każdy myslacy czlowiek
napisalem reklamację...
Nie ma co nawet opisywac takich przypadkow, bo nic one nie wnosza do
dyskusji.
>> I zeby była jasność - nie jestem "zagorzały" i chętnie zmienię sieć,
>> jeśli ktoś mi da lepsze warunki niz Play (minute do wszystkich za 10gr,
>> czy nielimitowane rozmowy w sieci i na stacjonarki przy abo. za 30zl w
>> PdF).
>
> Czy to taki rarytas z tymi 10gr?
>
> Nic specjalnego.
Dla Ciebie nic specjalnego a dla mnie super oferta. Po co mam ladowac kase w
operatora i potem nerwowo przegladac bilingi sprawdzajac ile w tym miesiacu
bylo drogich polaczen do Play?
>> Jakbys dobrze poszukal to by sie okazalo ze nie tylko Play ma problemy z
>> roznymi uslugami.
>
> Mają problemy ale mają też całkowicie inne podejście.
>
> Nawet sobie nie wyobrażasz ilu klientów odchodzi z Play.
> Część po zakończeniu lojalek, a część je zrywając i płacąc kary.
Ale więcej przychodzi do Play.
> Jak już pisałem. Cena to nie wszystko.
Okazuje się jednak ze dla wiekszosci klientow - tak...
majkel
Następne wpisy z tego wątku
- 15.08.11 10:05 Przembo
- 15.08.11 10:31 Florian
- 15.08.11 20:51 Alias Awatar
- 15.08.11 21:48 Q
- 16.08.11 10:31 a...@p...pl
- 16.08.11 10:36 a...@p...pl
- 17.08.11 07:57 J.F.
- 17.08.11 10:23 Q
Najnowsze wątki z tej grupy
- Re: Taniocha!!!
- Smartwatch do mierzenia poziomu cukru za 59 dolarów
- Najnowszy iPhone i filmy na Whatsup
- Aple ma przycisk APARATU. SERIO? Tyle lat im to zajęło?
- Mulitisim
- Jaki telefon dla "SENIORA"? ;-)
- Android 11, jak odzyskać zdjęcie z kosza?
- Sterownik USB OTG - chyba nie jestem na czasie? :)
- blokowanie reklam w aplikacjach tel.
- Re: przeNosił wilk razy kilka...
- Najtańsze pakiety dla ofert "na kartę"
- Samsung Internet - odblokowanie "pobierz więcej dodatków"
- karta SIM w laptopie
- Nieaktualny portfel
- Yanosik Wymagane uprawnienie do wykonywania połączeń telefonicznych
Najnowsze wątki
- 2024-10-07 Białystok => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-10-07 Sprzedawanie zaszyfrowanych filmów na płytach Blu-Ray bez kluczy deszyfrujących
- 2024-10-07 Sprzedawanie zaszyfrowanych filmów na płytach Blu-Ray bez kluczy deszyfrujących
- 2024-10-07 Kraków => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-10-07 Sprzedawanie zaszyfrowanych filmów na płytach Blu-Ray bez kluczy deszyfrujących
- 2024-10-07 Aparat, zewnętrzny mikrofon, brum
- 2024-10-07 MĂźnchen => Data Scientist <=
- 2024-10-07 Gdańsk => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2024-10-07 Kraków => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-10-07 Re: Taniocha!!!
- 2024-10-07 Warszawa => Technical Leader (Java Background) <=
- 2024-10-07 Zielona Góra => Power Electronics R&D Engineer <=
- 2024-10-07 Warszawa => Junior New Business Development Manager <=
- 2024-10-07 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-10-07 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy ERP (Symfonia) <=