  • Data: 2012-05-04 09:27:41
    Temat: Re: UWAGA - NACIĄGACZE
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 4 May 2012, Mruk wrote:

    > powaliło Cie? Jak jesteś beton i bezmózg to może się dasz złapać.

    Może.
    Patrz niżej - to nie uprawnia do popełnienia przestępstwa,
    a tym samym nie zwalnia od kary ani nie powoduje (i nie powinno)
    uniemożliwienia scigania.

    > Ale to raczej problem Twój.
    > Strona jest z gatunku tych kabaretowych niż
    > naciągających. Ja to odbieram jako żart.

    Żart się kończy w momencie, w którym nie chca oddać pieniędzy
    zapłaconych za obiecane swiadczenie.

    > Niby z jakiego źródła firma na cyprze ma mieć dane o wykroczeniach ?

    Nie wiem, Rutkowskiego trzeba by spytać skad on "bierze wiedzę"
    której zazwyczaj ja czy Ty nie mamy.

    > mam nadzieje, że ludzi nienormalnie wysyłających pare paredziesiąt złotych
    > będzie mniej. Inaczej wysyp takich stron nastąpi szybko

    Jedno nie wyklucza drugiego.
    Głupota poszkodowanego nie uprawnia do popełnienia przestępstwa,
    mimo że sprzyja jego popełnieniu.

    pzdr, Gotfryd