    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: USB pendrive pod iOS - dzis za darmo
    Date: Sun, 27 Jul 2014 11:57:24 -0500

    "AL" <a...@s...tam.pl> wrote in message news:lr19nq$ppo$1@dont-email.me...

    > gdzie napisalem, ze tylk do facebooka?
    > Wiekszosc osob, ktore uzywa iPhona robi sweet focie wlasnie w to miejsce

    Nie wiem czemu masz taką straszną awersję do ludzi lubiących
    dzielić się na fb fotografiami... Masz jakiś uraz z dzieciństwa?
    A może drażnią Cię zachowania socjalne ludzi bo jesteś samotny?

    > p.s.
    > osobiscie mam anonimowe konto na fb i tylko po to by czasami 'podejrzec'
    > cos (czasami ludzie mysla, ze jak nie masz konta na fb to nie istniejesz).
    > Nie jestem exhibicjonista by sie obnazac z kazdej chwili przed swiatem ;)

    Dlaczego anonimowe? Wstydzisz się posiadania konta?
    Wyznajesz jakaś religię, ideologię? :-)
    Jak sam widzisz możesz mieć konto bez obnażania się przed światem.
    Dużo ludzi ma konto na fb aby brać udział w tej części aktywności
    ale niewiele umieszcza tam o sobie - wolno im. Nie widzę w tym
    nic złego. Ty jesteś jakoś wewnętrznie skonfliktowany: nienawidzisz
    dziwnie ludzi dzielących się sweet fociami na fb ale sam masz konto
    na fb... tylko to ukrywasz z niewiadomo jakich względów... Po co?

    Swoją drogą łamiesz regulamin fb jeśli założyłeś konto z fałszywimi
    danymi personalnymi...

    > Rowniez wyciagasz pochopne wnioski.
    > Gdzie napisalem, ze cos jwst dla uposledzonych technicznie?

    Fakt, to słowa Marka. Komentarz ten był do niego skierowany.