  • Data: 2014-07-27 23:52:23
    Temat: Re: USB pendrive pod iOS - dzis za darmo
    Od: rs <n...@n...spam.info> szukaj wiadomości tego autora

    On 7/27/2014 3:37 PM, Mario wrote:

    > Ja jestem przyzwyczajony, że jak ktoś używa sprzętu to potrafi jednak
    > wymienić jego słabości powiedzieć co chciałby żeby poprawiono. Nie widzę
    > takiej postawy u Applowców.

    bo pewnie mało applowcow znasz. albo zadajesz z histerycznymi
    panienkami, które kupują sprzęt apple, dlatego, że koleżanki maja i już
    z przyzwyczajenia w taki sposób reagujesz na neutralne informacje.

    > W dyskusji o wadach i zaletach różnych
    > rozwiązań włącza im się tryb Radia Maryja

    ale to właśnie tobie się taki tryb włączył. ja nie rozumiem. Pszemol
    jaki jest, Apple jaki jest taki, ale Pszemol podał niewinną informację o
    appie pod iOSa, a tu od razu teorie dorabiają. weźcie sobie dajcie
    spokój. na piwo idźcie, albo z psem na spacer jak wam się nudzi, bo
    naprawdę głupio patrzeć jak grono androidowców, czy innych kafelkowców
    zachowuje sie jak stado rozhisteryzowanych ciot spod sklepu apple'a.
    (nie obrażając ciot broń boże). <rs>