  • Data: 2014-07-27 19:04:26
    Temat: Re: USB pendrive pod iOS - dzis za darmo
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "AL" <a...@s...tam.pl> wrote in message news:lr1ahn$u0d$1@dont-email.me...

    > a w druga strone?

    Mail działa tylko w jedną stronę?

    > Dodatkowo - fajnie wysyłać parę GB na email :)
    > Pomijajac, ze zalaczniki nie przejda, to calosc operacji zajmie Ci jednak
    > troche czasu i uszczupli transfer danych.

    Parę GB z przygodnego komputera na smarfone?

    > Po to wlasnie wymyslono komunikacje BT czy NFC, by robic to
    > lokalnie i bez angazowania 'sil trzecich' (czyt dod. operatorow).
    > A jak ktos nosi kabelek - to uzywa pamieci telefonu jak zwykly pendrive

    NFC i BT wymyślono po to aby wysyłać parę GB z przygodnych pecetów???

    > czyli sens tego rozwiazania jest mocno ograniczony.
    > Np. chcialbym przegrac/przeniesc plik np. *.3ds, *.dwg, *.wzbj, .....
    > (jakikolwiek). Musze w tym celu posilkowac sie pendriwem (nie jest to nic
    > waznego, ale sprawia pewne ograniczenia dla posiadaczy tel. z nadgryzionym
    > jablkiem).

    I właśnie aplikacja do której linka podałem zapełnia tą dziurę...
    A więc jakieś pół promila użytkowników iPhone nie będzie
    już potrzebować zewnętrznego USB pendrive - wow...

    > Zapytam, czy iphona mozna uzywac jako serwera ftp w sieci lokalnej?
    > Moze to byloby rozwiazanie. Czsami w ten sposob zdarzylo mi sie juz
    > przetransferowywac pliki na obcy komputer.

    Oczywiście że tak... There is an app for that! :-)
    https://itunes.apple.com/us/app/ftp-server/id3467246
    41?mt=8