  • Data: 2014-07-27 22:46:56
    Temat: Re: USB pendrive pod iOS - dzis za darmo
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Mario" <m...@...pl> wrote in message
    news:lr3kl5$dck$1@mx1.internetia.pl...

    > Widzę, że użytkownicy produktów Appla przykrawają swoje oczekiwania
    > do tego co jest oferowane. Dopóki funkcjonalność jest tylko u konkurencji
    > nie wolno im powiedzieć że to jest coś fajnego lub przydatnego i chcieliby
    > to mieć. Dopiero gdy wprowadzi to Apple to wtedy można się radować że
    > zostało nam to dane. To jest sekciarstwo a nie środowisko świadomych
    > konsumentów.

    Ilu znasz użytkowników produktów Apple?
    Uprzedzając odpowiedź że pewnie niewielu lub wcale
    pozwolę sobie zasugerować, że generujesz bajki
    o użytkownikach produktów Apple...

    > W każdym razie postanowiłeś rozgłosić ten fakt na grupie.

    No i w czym widzisz problem?
    Czy ta grupa ma służyć tylko do rozgłaszania przełomowych
    wydarzeń?

    > To śmieszy grupę na której ogłaszasz takie pierdułki.

    Nie, nie śmieszy "grupy". To śmieszy kilku grupowiczów.
    Nie wyolbrzymiaj na siłę faktów.

    > Bo jest w iPhone. Gdyby którejś z tych funkcjonalności nie było to być
    > może twierdził byś, że jest niepotrzebna :)

    Możesz sobie wierzyć w najbardziej niestworzone bajki - wolno Ci.
    I wolno Ci się przy tym bawić do rozpuku.

    > Po co dałeś wrzutkę o pendrive na iOS skoro użytkownicy iOS nie odczuwali
    > braku takiej funkcjonalności?

    Bo komuś może się to przydać! A Ty myślałeś że po co?
    Wiedzieć że coś jest warto nawet jak się w danej chwili
    narzędzia nie potrzebuje.