    From: Mario <m...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: USB pendrive pod iOS - dzis za darmo
    Date: Sun, 27 Jul 2014 13:56:35 +0200

    W dniu 22.07.2014 03:07, Pszemol pisze:
    > "ToMasz" <t...@p...fm.com.pl> wrote in message

    > Ty z neutralnej informacji robisz właśnie potyczkę słowną. Ale po co?

    > Przez kogo? Przez margines klientów na ogromnym rynku...
    > Jak widać nie jest to "podstawowa funkcjonalność" bo można
    > się bez niej z powodzeniem obejść.

    No ale to jest typowe, że gdy w produktach Apple nie ma jakiejś
    funkcjonalności to ich użytkownicy twierdzą, że spokojnie można się bez
    tego obejść. Mówią tak do czasu, gdy taka funkcjonalność zostanie
    dodana. Wtedy tacy jak ty teraz rozgłaszają te przełomowe wydarzenie :)

    > W Twojej opinii... i zupełnie nie rozumiem dlaczego.
    > USB pendrive NIE JEST podstawową funkcjonalnością smartfona.
    > Nie znam żadnego użytkownika dla którego ta akurat funkcja
    > jest "podstawową" - nie oszukuj się, nawet dla Ciebie taką nie jest.

    Tak samo podstawową funkcją smartfonu (telefonu z dotykowym ekranem ale
    nadal telefonu) nie jest robienie zdjęć, odbieranie poczty, pisanie na
    grupy czy komentowanie na fejsie czy tweeterze.
    Ale dziwnym przypadkiem ta nieistotna funkcjonalność jest normalna w
    innych rodzajach smartfonów, wiec twoje rewelacje budzą śmiech. Nie
    agresję, ale raczej kpinę.

    --
    pozdrawiam
    MD