  • Data: 2014-07-27 17:58:33
    Temat: Re: USB pendrive pod iOS - dzis za darmo
    Od: rs <n...@n...spam.info> szukaj wiadomości tego autora

    On 7/27/2014 6:08 AM, J.F. wrote:

    > No, co do "wiekszosci" to nie jestem przekonany, ale pare razy sie
    > zdarzylo ze slysze w radiu czy TV kawalek, ladny, kupuje plyte ... i
    > to jest jedyny fajny kawalek na plycie.

    w większości. bo większość jest jednak na tyle myśląca, że zdaje sobie
    sprawę, że czasu promocji płyt już minęły i obecnie liczy się hit o
    czasie ok. 3:30, a reszta na płycie to tzw. fillery. to nie jest żadna
    nowość.

    > Kupujcie skladanki, skladanki sa dobre, bo maja same przeboje :-)

    w czasach short attention span i ADHD bardzo sprawdza się model
    kupowania pojedynczych kawałków. odtwarzanych później nie po kolei.

    > Wada jest to ze nie da sie odtworzyc wszystkich plikow z danego
    > katalogu (o ile faktycznie sie nie da).

    nie da bo nie ma katalogów, takich jak założył je użytkownik, ale jeśli
    użytkownik jest zainteresowany innym sposobem wyszukiwania, to nie jest
    to najmniejszy problem. jeśli masz odpowiednio przypisane tagi w
    plikach, to struktura katalogów nie ma wielkiego znaczenia. co innego
    jeśli chcesz sortować po jakiś egzotycznych tagach, których dany
    odtwarzacz nie może. np. po bitach, po długości utworu, sposobie
    kompresji itp. ale ilu takich jest, którym byłoby to potrzebne?
    a sam katalog może być zastąpiony playlistą, którą tez bez problemów
    można sobie zmajstrować.

    > Albo ze nie da sie odtworzyc
    > playlisty z pliku m3u. Albo ze telefon muli, po zaczytaniu tych
    > wszystkich utworow do biblioteki.

    iphone muli w takim przypadku?

    > Ale wiekszosc producentow to dostrzegla, bo od dluzszego czasu nie
    > widze problemow z obsluga katalogow.

    właśnie większość producentów od tego od chodzi i to już od dawna. tak
    naprawde to trudno jest znaleźć sprzęt, który to potrafi. ale o czym tu
    mowa. dedykowane odtwarzacze mp3, w dobie telefonowych kombajnów
    odchodzą już do lamusa. co innego, ze nawet przyzwoity softwareowy
    odtwarzacz na androida, który obsługuje strukturę katalogów trudno
    znaleźć. teraz wchodza na rynki odtwarzacze HDAudio jak pono i zabawki
    od sony (nowy iphone bedzie ponoc w taki wyposażony) ale sadze, ze to
    tylko trick marketingowy, na ktory z pewnoscia wielu sie nabierze.

    > Apple wie lepiej od klienta ?

    apple zawsze stosował taka politykę. od pierwszego ipoda, więc dziwie
    się tym, którzy nagle to zauważyli i to zaczyna im przeszkadzać. <rs>