  • Data: 2014-07-27 12:08:31
    Temat: Re: USB pendrive pod iOS - dzis za darmo
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 26 Jul 2014 18:27:12 -0400, rs napisał(a):

    > stąd, że większość dzisiejszych odbiorców muzyki ma gdzieś dyskografie,
    > czy nawet cale płyty, które powinny być umieszczane w strukturach
    > katalogów, a słuchają jedynie pojedynczych kawałków, a coraz częściej
    > już nawet tylko hooków w przebojach i lecą dalej.

    No, co do "wiekszosci" to nie jestem przekonany, ale pare razy sie
    zdarzylo ze slysze w radiu czy TV kawalek, ladny, kupuje plyte ... i
    to jest jedyny fajny kawalek na plycie.

    Kupujcie skladanki, skladanki sa dobre, bo maja same przeboje :-)

    > stad np. popularność
    > takich platform jak pandora. czasy się zmieniły i to co ty uważasz za
    > wygodę inni uważają, za staromodne rękodzielnictwo. tylko to nie jest
    > wada iphona. <rs>

    Wada jest to ze nie da sie odtworzyc wszystkich plikow z danego
    katalogu (o ile faktycznie sie nie da). Albo ze nie da sie odtworzyc
    playlisty z pliku m3u. Albo ze telefon muli, po zaczytaniu tych
    wszystkich utworow do biblioteki.

    Ale wiekszosc producentow to dostrzegla, bo od dluzszego czasu nie
    widze problemow z obsluga katalogow.
    Apple wie lepiej od klienta ?

    J.