  • Data: 2014-07-27 18:42:16
    Temat: Re: USB pendrive pod iOS - dzis za darmo
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "rs" <n...@n...spam.info> wrote in message
    news:53d521ae$0$33575$c3e8da3$9deca2c3@news.astraweb
    .com...
    > w większości. bo większość jest jednak na tyle myśląca, że zdaje sobie
    > sprawę, że czasu promocji płyt już minęły i obecnie liczy się hit o czasie
    > ok. 3:30, a reszta na płycie to tzw. fillery. to nie jest żadna nowość.

    > w czasach short attention span i ADHD bardzo sprawdza się model kupowania
    > pojedynczych kawałków. odtwarzanych później nie po kolei.

    Dokładnie tak.
    Czasy kupowania całych płyt CD już dawno odeszły do lamusa.
    Mało tego, kolejna po tej faza kupowania pojedynczych piosenek
    (np. za pomocą iTunes) też już odchodzi do lamusa. Apple się
    spóźnił właśnie i zorientował, że dziś na fali jest płacenie za
    abonament usług "streamingu" muzyki non-stop i ten stream
    jest wypełniony często powtarzającymi się przebojami pewnego
    gatunku który sam sobie dostosowując do wymagań klikając
    na lubię/nielubię przy kolejnych propozycjach odgrywanych
    w czasie słuchania. Płacisz miesięczny ryczałt i słuchasz...
    Bez żmudnego magazynowania konkretnych plików muzyki
    na swoim nośniku, katalogowania go, układania w playlisty itp...
    To jest "so 2001"... :-)
    Oczywiście możesz powiedzieć "ale internet w komórce kosztuje
    za dużo aby nie mieć swojego nośnika z muzyką" - i na to jest
    rada. Powoli dostrzegają to operatorzy i już w USA widziałem
    reklamy T-Mobile (nie wiem jak jest u nich w Europie) że w ich
    abonamentach masz wliczony darmowy streaming muzyki który
    nie odejmuje Ci megabajtów/gigabajtów od miesięcznych limitów
    za który im płacisz... A więc streaming muzyki masz "za friko".
    Przestaje mieć znaczenie wtedy czy Twój smartfon ma 64GB czy
    128G pamięci wewnętrznej, ani czy można mu włożyć SD card...
    Przynajmniej przestaje dla osób intensywnie używających te
    urządzenia do słuchania muzyki. A Ci co oglądają filmy i TV
    w swych smartfonach w USA również już dawno przerzucili się
    na serwisy jak Netflix czy Hulu Plus i również nie gromadzą
    filmów na kartach SD czy wewnętrznej pamięci telefonu...
    Czasy się zmieniają i pewne potrzeby się dewaluują. Jedni
    producenci zauważają trendy wcześniej i np. przestają montować
    gniazda do kart SD card i często są krytykowani przez producentów
    konkurentów którzy rok później zaczynają robić to samo (HTC,
    Motorola itp).

    > a sam katalog może być zastąpiony playlistą, którą tez bez problemów można
    > sobie zmajstrować.

    Otóż to. Jedna z wielu funkcji darmowego programu iTunes,
    którego się tak wszyscy "brzydzą" instalując potem bardzo
    podobne programy alternatywne :-)