  • Data: 2014-07-27 00:36:38
    Temat: Re: USB pendrive pod iOS - dzis za darmo
    Od: AL <a...@s...tam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-07-26 22:51, Pszemol wrote:

    > Z przygodnego peceta wysyłasz sobie np. e-mail...

    a w druga strone?

    Dodatkowo - fajnie wysyłać parę GB na email :)
    Pomijajac, ze zalaczniki nie przejda, to calosc operacji zajmie Ci
    jednak troche czasu i uszczupli transfer danych.

    Po to wlasnie wymyslono komunikacje BT czy NFC, by robic to lokalnie i
    bez angazowania 'sil trzecich' (czyt dod. operatorow).
    A jak ktos nosi kabelek - to uzywa pamieci telefonu jak zwykly pendrive

    > Każdy który jest sens trzymać na iPhone...
    > Jaki sens widzisz w trzymaniu na iPhone pliku którego żadna
    > aplikacja na iPhone nie potrafi obsłużyć?

    czyli sens tego rozwiazania jest mocno ograniczony.
    Np. chcialbym przegrac/przeniesc plik np. *.3ds, *.dwg, *.wzbj, .....
    (jakikolwiek). Musze w tym celu posilkowac sie pendriwem (nie jest to
    nic waznego, ale sprawia pewne ograniczenia dla posiadaczy tel. z
    nadgryzionym jablkiem).

    Zapytam, czy iphona mozna uzywac jako serwera ftp w sieci lokalnej?
    Moze to byloby rozwiazanie. Czsami w ten sposob zdarzylo mi sie juz
    przetransferowywac pliki na obcy komputer.