  • Data: 2016-12-06 01:38:32
    Temat: Re: USB-C czy to krok wstecz w ładowaniu?
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marek"

    > w micro USB tez sa cieniutkie, a w USB-C jednak jest ich 4x wiecej.

    Tak, o tym już wspominałem, że to korzyść. Mogę jeszcze dodać, że jest
    drugie zabezpieczenie w postaci bardzo małego prądu ładowania zaraz po
    podłączeniu, co chroni styki przed tym właśnie newralgicznym momentem.
    ---
    A co w nim newralgicznego ? To jest tak samo newralgiczny moment jak
    zwieranie styków przekaźnika. Przekaźnik nieużywany ma styki pokryte
    nalotem, używany odkryte. Przy każdym cyknięciu upala się trochę i dzięki
    temu potem dobrze przewodzi. Jak słabo przewodzi to się grzeje. Grzeje się
    tak, jak ten mój przedłużacz, że go dotknąć nie można było. Przy ciągłej
    pracy a nie załączaniu.