  • Data: 2016-12-09 17:37:19
    Temat: Re: USB-C czy to krok wstecz w ładowaniu?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:o2csqd$juu$...@n...icm.edu.pl...
    W dniu 2016-12-08 o 14:04, J.F. pisze:

    >Ja swojej dawnej pralko-suszarce dorzuciłem (wspomniany) przekaźnik
    >po tym jak 2x programator był wymieniany. Robił trochę hałasu gdy się
    >załączał ale uznałem, że dam wielki, z obciążalnością 2x większą niż
    >trzeba. Programator nigdy więcej nie padł :-D

    Wiem, to byla modna przerobka.
    Ja z powodu lenistwa jej nie zrobilem ... i zaoszczedzilem sobie
    roboty :-)

    >I całe szczęście, choć nie zawsze. Miałem co prawda zmywarkę (Amiki)
    >a nie pralkę ze sterownikiem elektronicznym. Sterownik pracował pod
    >napięciem sieciowym i podawał bezpośrednio napięcia na wszystkie
    >urządzenia 230V !!! Bez żadnych przekaźników!

    Normalna sprawa - zaoszczedzili troche na elementach.
    Akurat widzialem podobny sterownik - nie chcialo sie optotriakow, to
    tez podlaczony pod siec.
    Ale grzalke wlacza przekaznikiem, inne zaworki triakami.

    >Taaa :-> O energetyce nie gadamy, to inna kategoria urządzeń. Jeśli

    Lokomotywa to jeszcze nie energetyka.

    >urządzenie składa się prawie w całości z drutu, to może dużo mniej
    >się wydarzyć niż w przypadku skomplikowanych urządzeń
    >elektronicznych.

    Ale stykow tam duzo, a glupie 3kV tez swoje robia :-)

    J.