    From: Icek <i...@d...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: US dziala.
    Date: Thu, 03 Jul 2014 18:26:52 +0200
    <53adf063$0$2359$65785112@news.neostrada.pl>
    <lomect$gfj$1@node1.news.atman.pl>
    <53af0166$0$2247$65785112@news.neostrada.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1406282135190.3900@quad>
    <53afe302$0$2377$65785112@news.neostrada.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1406300950040.2760@quad>
    <53b54d01$0$2142$65785112@news.neostrada.pl>
    <lp3o7m$cr6$2@node1.news.atman.pl>
    <53b56911$0$2231$65785112@news.neostrada.pl>
    <lp3pr9$fko$1@node1.news.atman.pl>
    <53b57045$0$2231$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@g...com>

    > jako przeciwwagę napiszę ze znam kilka osób które firmowe samochody wykorzystują do
    celów prywatnych 96% i do celów związanych z działalnością firmy 4%.

    więc należy wszystkim doje*** bo ktoś tak robi.

    na 100% nie założyli DG tylko po to aby odliczać VAT od paliwa. Bo aby
    to miało sens muszą też mieć sprzedaż.

    Rozumiem, że dokładamy akcyzę (dodatkowy podatek) na papierosy aby
    ludzie mnie palili.

    I dokładamy dodatkowy podatek (PIT) aby ludzie więcej pracowali ?? ;)

    Bez sensu jest tworzyć prawo nie do wyegzekwowania. Nikt lepiej nie wyda
    pieniędzy niż ich właściciel. Pieniądze w budżecie są marnotrawione. Nie
    powinny być wydawane na nic innego jak policja, wojsko, cyrk na
    wiejskiej, autostrady i parę innych.

    A my potrzebujemy ten VAT na górników i ich emerytury, kolejarzy,
    górników, związki zawodowe, nierentowne szpitale, aparat skarbowy i
    urzędniczy w ogromnej ilości.

    Wiem wiem, byłby kłopot gdyby nagle zwolnić połowę urzędników. Druga
    połowa nagle musiałaby zacząć pracować. Górnicy by wyszli na ulice, że
    im Państwo nie płaci, kolejarze by strajkowali. Tylko jak zwykle biedny
    kowalski ma przeje****

    Icek