  • Data: 2014-07-03 18:27:06
    Temat: Re: US dziala.
    Od: dddddddd <f...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-07-03 17:20, k...@g...com pisze:

    > jako przeciwwagę napiszę ze znam kilka osób które firmowe samochody wykorzystują do
    celów prywatnych 96% i do celów związanych z działalnością firmy 4%.

    a to ciekawe...
    Ja takich osób nie znam, w zasadzie wszyscy prowadzący DG jakich znam
    96% czasu pracuje, ale ja to się w biednych kręgach obracam - nie
    wykluczam że prezes dużo zarabiającej firmy wykorzystuje auto w
    większości prywatnie (choć i w to wątpię, chyba że działalność
    odziedziczył po ojcu...) wszystkie małe firmy żeby się utrzymać głównie
    zajmują się pracą, a i często więcej niż 5 dni w tygodniu i 8h dziennie.
    Z resztą zadzwoń do dowolnej firmy usługowej (takiej nie mającej
    pracowników typowo biurowych) i poproś o ofertę- dostaniesz ją...w
    niedzielę (sam zostawiam takie rzeczy na niedzielę, bo tylko wtedy jest
    więcej "wolnego czasu").

    Łukasz