  • Data: 2014-07-03 18:29:30
    Temat: Re: US dziala.
    Od: Icek <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > i rachunki z pozostałych partii gdzie wyjdzie jak defraudują publiczne
    > pieniądze i mamy kraj bez polityków.
    >
    > marzyciel :)

    tylko całe nieporozumienie jest o to, że jak przedsiębiorca podjedzie po
    drodze do pracy jeszcze do żłobka to już jest przestępca skarbowy bo
    odlicza VAT od paliwa a w aucie znalazło się dziecko.

    Jak pracownik pojedzie autem służbowym do domu to trzeba mu doliczać PIT
    i ZUS bo to jest wielki przychód.

    A jak urzędas za Państwowe idzie na wódkę za 1,6k PLN to nie ma PITu i
    ZUSu ?

    Icek