  • Data: 2014-07-05 16:00:04
    Temat: Re: US dziala.
    Od: tá´Ź szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > Przecież Ci tłumaczymy: w przypadku "osoby prawnej" ceną jest to, że
    > od
    > zysku należy zapłacić PODATEK. Niezależny od własnego podatku.

    Kwestie podatkowe nie zmieniają faktu, że skoro spółka jest moja, to i to
    co jest jej, jest moje. To, w jaki sposób mam do tego dostęp, to zupełnie
    odrębna kwestia.

    > Albo... "kombinować". Sorry.

    Nie bardzo rozumiem, dlaczego zwykła optymalizację podatkową wrzucasz do
    worka pt. "kombinatorstwo", gdzie powinny znajdować się tylko metody
    niezgodne z prawem i szeroko pojętą etyką. Czy Kowalski płacąc PIT i
    korzystając z ulg też staje się "kombinatorem"? W Polsce nie ma, póki co,
    przepisów, które zabraniają wyboru najkorzystniejszej formy opodatkowania.

    > To nie jest "sprawa formalna".

    Ależ jest. To jest stricte sprawa formalna.

    --
    ss??q s? ??u??ou??