  • Data: 2014-06-29 09:50:48
    Temat: Re: US dziala.
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-06-28 19:54, t? wrote:

    > Co Ty za głupoty opowiadasz, jak masz udziały w spółce to kasa jest
    > Twoja, kwestia tylko, jak się można do niej dostać.

    Twoja będzie jak ją sobie wypłacisz (płacą podatek, albo kombinując ze
    spółką komandytową).

    W DG jest trochę
    > łatwiej, ale tak naprawdę to nie są jakieś dramatyczne różnice.

    Jest zasadnicza - w DG kasa firmy to po prostu twoja kasa. Więc jak ktoś
    ma drogi samochód i 500 złotych zysku to istnieje tylko w twojej wyobraźni.

    > Ale dlaczego masz w ogóle płacić za coś, co jest Twoje?

    Pytasz dlaczego wynaleziono akcyzę - for money;)

    > Poza tym -- nie
    > możesz wrzucić w koszty garnituru, butów, zegarka, drogiego pióra,
    > kolacji z klientem i stu innych rzeczy, chociaż są to ewidentnie
    > uzasadnione koszty prowadzenia działalności (o ile spotykasz się z
    > zamożnymi klientami).

    Dlatego, że nie jest związane bezpośrednio z działalnością.

    > Mam wrażenie, że politycy robili Ci już wodę z mózgu i przestałeś widzieć
    > absurdy tego całego systemu.

    A ja widzę, że po prostu nie chcesz płacić podatku i zamiast powiedzić
    to wprost, wymyślasz dziwne uzasadnienia:P

    Shrek.