  • Data: 2014-06-26 20:52:36
    Temat: Re: US dziala.
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 26 czerwca 2014 20:32:22 UTC+2 użytkownik t? napisał:

    > Czyli jak złodziej Cię uprzedzi, że Cię okradnie, to nie możesz mieć do
    >
    > niego pretensji, że Cię okradł? Logika Ci się sypie.

    > Z jakiej kradzieży? Kto na tym traci? Jak zamknie działalność i przejdzie
    >
    > na zasiłek, to państwo na tym zyska?
    >

    > --
    >
    > ss??q s? ??u??ou??

    Nie ma obowiązku otwierania DG. Zły przykład z tym złodziejem. Jak by z łapanki brali
    i kazali otwierać to byś miał rację. A że nie ma przymusu to nie masz racji. Nie
    słyszałem żeby narzekali ci co im firma przynosi dobry zysk. Oni nawet nie narzekają
    na cenę paliwa i wysokość mandatów. Narzekają na system punktowy.